Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست تخصصی اندیشکده مهدویت و آینده‌پژوهی با موضوع «آینده‌‌پژوهی مهدویت و پساکرونا» توسط سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نخستین نشست تخصصی اندیشکده مهدویت و آینده‌پژوهی با موضوع «آینده‌‌پژوهی مهدویت و پساکرونا» توسط سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست، عناوینی شامل تحلیل روایی شیوع بیماری‌ها در آخرالزمان توسط حجت‌الاسلام و المسلمین کلباسی، تحلیل فرصت‌های تهدید کرونا در جامعه منتظر توسط حجت‌الاسلام و المسلمین بهروزی لک و تحلیل روند فروپاشی پروژه جهانی‌سازی غرب و تاملاتی پساکرونایی، در عالمی‌شدن راه فطرت توسط مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ارائه می‌شود.

نشست تخصصی «آینده‌‌پژوهی مهدویت و پساکرونا»، به‌صورت ویدئوکنفرانس در روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج اساتید آخرالزمان مهدویت مجتبی زارعی پساکرونا نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی

حامد وفاپور معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۲۴ نمایشگاه عمومی و تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار شد، گفت : از این تعداد هشت نمایشگاه تخصصی و ۱۶ نمایشگاه عمومی بود که از مهمترین نمایشگاه‌های عمومی می‌توان به نمایشگاه بهاره، پاییزه و شب یلدا اشاره کرد. مهمترین نمایشگاه‌های تخصصی نیز شامل نمایشگاه هفته پژوهش، صنعت ساختمان، تجهیزات و ادوات کشاورزی، توانمندی‌های تولیدی و صادراتی غرب کشور و... بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در سال گذشته حدود یک میلیون و ۴۰ هزار نفر از این نمایشگاه‌ها بازدید داشتند که حدود ۸۰۰ هزار بازدید مربوط به نمایشگاه‌های عمومی و ۲۴۰ هزار بازدید هم مربوط به نمایشگاه‌های تخصصی بود.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه در ادامه از تدوین تقویم نمایشگاهی کرمانشاه برای سال جدید نیز خبر داد و عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بنا داریم امسال ۲۸ نمایشگاه عمومی و تخصصی برگزار کنیم.

وفاپور اولین نمایشگاهی که برای امسال در نظر گرفته شده و قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود را نمایشگاه «خدمات عروس و سالن‌های زیبایی» اعلام کرد که برای اولین بار در کرمانشاه برپا می‌شود.

به گفته وفاپور، نمایشگاه‌های پاییزه، شب یلدا و فروش بهاره نیز برای امسال در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه همچنین از برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه‌های توانمندی‌های تولیدی و صادراتی، لوازم‌خانگی، صنایع‌دستی، فرش، هفته پژوهش، صنعت ساختمان، گل و گیاه، جهیزیه و... نیز برای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وفاپور با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است امسال نمایشگاه‌های بیشتری در کرمانشاه برگزار شود، ابراز امیدواری کرد بازدید‌های نمایشگاه‌های امسال از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بگذرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • نشست شورای امنیت برگزار شد/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • روسیه: حمله‌ ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • روسیه: حمله های ایران به اسرائیل دفاع از خود بود