Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@14:12:47 GMT

شنا در سد خاکی جان دو نوجوان را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۸۸۶

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، نادر ستوده اظهار کرد: امروز سه شنبه مورخ ۱۹ فروردین ۹۹ حدود ساعت ۱۸:۲۵ طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیکشهر گزارشی مبنی بر غرق شدن دو نوجوان در سد خاکی روستای پامونت دریافت شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: بلافاصله پایگاه اورژانس اسپکه به محل حادثه اعزام، اما بدلیل عدم خارج‌سازی مصدومان و ادامه داشتن عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر و اداره راه، کد آمبولانس اعزامی برای پوشش این عملیات در محل مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات جستجو تا پیدا شدن اجساد به طور تقریبی یک ساعت و ۴۰ دقیقه به طول انجامید، افزود: در ساعت ۲۰:۰۶ به اورژانس ۱۱۵  اطلاع داده شد که یکی از اجساد پیدا شده است و حدود ۲۰ دقیقه دیگر پیکر نوجوان دوم نیز پیدا شد.

ستوده گفت: بلافاصله کارشناسان فوریت های پزشکی مستقر در محل اقدام به کنترل علائم حیاتی کردند که متاسفانه این دو نوجوان لاشاری فاقد هرگونه علائم  حیاتی بودند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر بیان کرد: شهروندان عزیز در رودخانه ها و سدهای ناایمن از شنا کردن خودداری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن سه نوجوان مفقودی در عَنبرآباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار عنبرآباد گفت:سه دختر نوجوان عشایر در این منطقه که از صبح امروز (چهارشنبه) همزمان با جریان سیلاب، مفقود شده بودند توسط تیم های جست و جو پیدا شدند و در سلامت هستند.

آقای یزدان افشارگفت:بامدیریت بحران شهرستان و همراهی بسیج،هلال احمر و عشایری این دخترها پس از شش ساعت جستجو پیدا و به خانواده تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • پیدا شدن سه نوجوان مفقودی در عَنبرآباد
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد