Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای هر گونه توافق با اسپانسری را در حال حاضر رد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این باشگاه در حال مذاکره با اسپانسر‌های مختلف جهت همکاری است، اما تاکنون با هیچ شخصیت حقیقی یا حقوقی به توافق نرسیده و هرگونه ادعا در این مورد کذب و غیرواقعی است.

اخبار نهایی درباره مذاکرات به طور رسمی از طریق باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال تهران اسپانسر فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین جنبش حماس اعلام کرد اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا و تلاش او برای مسئول جلوه دادن این جنبش در نرسیدن به توافق را محکوم می‌کنیم.

حماس افزود: اظهارات بلینکن هیچ ربطی به واقعیت ندارد و با این واقعیت که جنبش حماس بار‌ها با نرمش برخورد کرده است در تضاد است. مطالبات حماس و مقاومت از روز اول روشن بوده است و همان مطالباتی است که مارس گذشته ارائه کردند و مورد استقبال همه میانجی‌ها قرار گرفت.

حماس اضافه کرد: خواسته‌های ما ضرورت آتش بس دائمی، خروج نیرو‌های اشغالگر، بازگشت آوارگان، افزایش امداد رسانی و آغاز بازسازی است. انعطاف‌پذیری حماس با ناسازگاری و تعلل نتانیاهو و کابینه اش و ایجاد موانع و کارشکنی بر سر راه توافق مواجه شد و آنها به دنبال طولانی‌تر کردن جنگ هستند.

دیگر خبرها

  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد
  • توافق گل‌محمدی با تراکتور
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • اعلام رای کمیته وضعیت در باره پرونده باشگاه ذوب آهن
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • در این محله با قمه و قداره به شاه حمله شد
  • کشف جمجمه بزرگ‌ترین شکارچی تاریخ
  • انتشار کتاب «المراجعات» در مرکز اسلامی برزیل