Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: طبق برآوردهای ما ۷۰۰ خدمت دستگاه‌های اجرایی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جمشید انصاری در تیتر امشب با بیان اینکه از همان روز‌های نخست شیوع کرونا در کشور دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شد، افزود: این دستورالعمل‌ها در وزارت بهداشت با حضور ۷۰ کارشناس خبره تهیه و در آن راهنمای بهداشت محیط و فضا‌های اداری هم مدنظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: از همان زمان تاکنون بازرسان وزارت بهداشت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ادارات نظارت می‌کنند و طبخ و توزیع غذا در ادارات تهران از ۱۵ اسفند گذشته ممنوع شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به ضرورت تضمین سلامت کارکنان که سرمایه‌های دولت هستند، بخشنامه نحوه اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در دستگاه‌های اجرایی بعد از ۲۳ فروردین ماه ابلاغ شد که بر این اساس دستگاه‌های اجرایی موظف شدند با حضور دوسوم کارکنان خدمات ارائه کنند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: به این ترتیب کلیه مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی باید با یک‌سوم کارکنان دستگاه‌ها وظایف خود را به‌صورت دورکاری انجام دهند و در صورت انجام نشدن وظایف این تعداد کارکنان با دورکاری، برای بقیه کارکنان تا سقف یک‌سوم مرخصی درنظر بگیرند و این مرخصی، جزء مرخصی استحقاقی کارکنان منظور نخواهد شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ۷۰۰ خدمت دستگاه‌های اجرایی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شوند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انصاری گفت: برآورد‌های ما نشان می‌دهد اکثر سازمان‌های ما به راحتی می‌توانند با دورکاری و اینترنت در بستر وب فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.

او افزود: نامه نگاری‌های اداری حتما باید سیستمی انجام شود؛ اما مکاتبات محرمانه و طبقه بندی شده که به حضور فیزیکی در اداره نیاز دارند، از این قاعده مستثنی هستند و طبق دستورالعمل های بهداشتی این نامه‌ها باید ضدعفونی شوند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ساعت کار روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تهران و استان‌ها از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود که به کاهش ترافیک کمک می‌کند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کارمندان دولت پروتکل های بهداشت دورکاری فاصله گذاری اجتماعی هوشمند رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ محمد اسلامی درباره این شهرک به خبرنگار صداوسیما گفت: این طرح دو ویژگی دارد؛ یکی این که موتور برون‌رفت شهر بوشهر از بن‌بست و توسعه این بخش از بوشهر است که با ابتکار و همت استاندار در حال انجام است و گشایشی برای مردم است که با همکاری و مشارکت سازمان انرژی اتمی و سازمان ملی زمین و مسکن این طرح انجام می‌شود.

محمد اسلامی با بیان این که دیگر ویژگی این طرح برای همکاران ما است، افزود: مهمترین دغدغه همکارن ما مسکن است، زیرا بخش هسته‌ای متفاوت از دیگر نهاد‌ها است. ما در سازمان انرژی اتمی بایستی برای رفع دغدغه همکاران خود و خانواده‌هایشان باشتاب پاسخگو باشیم.

او اضافه کرد: با همکاری میان‌دستگاهی، این زمین انتخاب و فرآیند قانونی آن پیموده شد و پیمانکار اکنون پای کار است تا زمین را آماده کند؛ که، چون این زمین ساحلی است، آماده‌سازی قابل ملاحظه‌ای دارد و باید زودتر انجام شود.

طرح ۳۵۰۰ واحدی نیروگاه با معماری اصیل بوشهر اجرا می‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نقشه شهرسازی که در طرح ۳۵۰۰ واحدی نیروگاه اتمی اجرا می‌شود، برگرفته از معماری اصیل، سنتی و تاریخی شهر بوشهر است و با رعایت این اقلیم اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • صدور شناسنامه هوشمند شد
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • تشکیل کانون وکلا در خراسان جنوبی
  • کاهش ارتباط چهره به چهره با مراجعین، راهکار پیشگیری از ارتشا