Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر دوگانگی در صحبت‌های مسئولان ارشد دیده می‌شود، گفت:
از یک سمت وزارت بهداشت و درمان تقاضای اعمال سختگیری‌های بیشتر را دارد و معتقد است که نباید به این سبک عمل شود، اما از سوی دیگر تصمیم گیران بخش اقتصادی کشور نیز تصمیماتی اتخاذ می‌کنند که باعث می‌شود مردم احساس کنند که قدرت ویروس کرونا زیاد نیست و این موضوع به نوعی لوث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمات درست و روشن برای مردم تبیین نمی‌شود و این حس در صحبت‌های زالی دیده می‌شود.

او در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی مترو و اتوبوس توضیح داد: وارد بحث تعطیلی نشویم چون وقتی قرار است دو سوم کارمندان و ... به سر کار بروند چگونه باید این کار را انجام دهند. بحث‌هایی همچون فاصله‌گذاری اجتماعی فراتر از موضوع تعطیلی مترو است چرا که اگر قرار باشد دو سوم کارمندان با خودروی شخصی بیایند این اقدام درست نیست

رییس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا مبنی بر تدوین شیوه نامه فاصله گذاری در مترو و اتوبوس توضیح دتد: زمانی که تعداد مسافران کم باشد می‌توان از اینگونه شیوه‌نامه‌ها تبعیت کرد اما اگر مسافر زیاد شود و به وسایل حمل و نقل عمومی نیازمند باشیم، شیوه‌نامه موثر نیست. فاصله گذاری یک یا دو متری حتی در تاکسی هم امکان پذیر نیست

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،  محمود اسپانلو با اشاره به فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان گلستان دارد، گفت: این فرد سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کار‌های خود، جعل کرده بود.

وی گفت: متهم پس از رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: افراد و به ویژه مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی، سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن 1580 و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم