Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:03:54 GMT

زیباترین کوچه‌های جهان+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۹۷۲

زیباترین کوچه‌های جهان+ عکس

زندگی در شهرهای شلوغ و پر هیاهوی امروزی نیاز به آرامش طبیعت را در انسان ها چندین برابر می کند.با دیدن زیباترین کوچه های درختی دنیا برای لحظاتی به آرامشی لذت بخش می رسیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این مطلب شما را با تعدادی از شگفت انگیزترین و زیبا ترین کوچه های دنیا که سراسر پوشیده از درخت و گل های زیباست آشنا میکنیم، کوچه هایی که با وارد شدن در آنها مبهوت زیبایی و اسرار آمیز بودنشان می شویم , قدم زدن در این کوچه های جادویی احساس آرامش فراوانی به انسان میدهد و بسیار لذت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این مزیت های دیگری نیز دارد. کوچه هایی که از درخت پوشیده شده است، دما و رطوبت بهتر و مطبوع تری دارد و محیط زیست را زنده و سالم نگه می دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیباترین کوچه کوچه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # اسلحه و جنگ افزار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا به جنگ سرطان می‌رود!
  • کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!