Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@09:16:39 GMT

آغاز سخنرانی سید حسن نصر الله به مناسبت نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۹۷۳

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان درباره تحولات منطقه و این کشور را امروز سه شنبه آغاز کرد.

اخبار بین الملل- سید حسن نصرالله در سخنرانی خود اعلام کرد: «یک بار دیگر از تمام مسئولان دولتی و وزارت خانه‌های مربوطه و نیز تمام مردمی که در نبرد با ویروس کرونا مشارکت دارند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دبیرکل حزب‌الله گفت: «پیام‌های متعددی از پزشکان مسلمان و دیگر کادر‌های پزشکی دریافت کرده‌ام و محتوای آن مانند همان چیز‌هایی است که مردان مقاومت در نامه هایشان می‌گویند.»

سید حسن نصرالله با اعلام اینکه نهم آوریل سالروز شهادت سید محمد باقر صدر و خواهر ایشان هم هست، افزود: «سید صدر فیلسوفی نابغه بود. بزرگترین شاخصه شهید محمد باقر صدر خلوص او در مقابل امت اسلامی بود. او هیچ چیز را برای خود نمی خواست و تمام زندگی اش برای خدا بود»

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «بزرگترین شاهد بر اخلاص شهید صدر این بود هنگام پیروزی انقلاب اسلامی در این، اعتقاد داشت که امام خمینی (ره) هدف انبیاء و رؤیای خود صدر را محقق کرده است. شهید صدر می‌گفت در امام خمینی ذوب شوید همانطور که او در اسلام ذوب شده بود؛ یعنی مردم باید پیرو ولایت و رهبری امام باشند.»

در حال تکمیل ...

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیمه شعبان ویروس کرونا سید حسن نصرالله ویروس کرونا نیمه شعبان حزب الله لبنان سید حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!