Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در پیشانی اهداف و برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است گفت: شرط لازم برای شکست کرونا همیاری و همکاری مردم در این مسیر است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نوید دانائی در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم در پیشانی همه فعالیت‌ها، اقدامات و اهداف و برنامه‌ریزی‌های مجموعه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارکنان حوزه سلامت استان سمنان همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم این استان هستند و در شرایط کنونی که استان و کشور با بحرانی به نام بیماری کرونا مواجه شده است، تلاش‌ها برای خدمت به مردم از سوی کارکنان مجموعه بهداشت و درمان و سلامت 2 چندان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خدمت به مردم را عبادتی مقدس عنوان کرد و گفت: درصورتی‌که اقشار مختلف مردم همراهی و همکاری لازم را با خادمان خود در حوزه بهداشت و سلامت داشته باشند می‌توانیم هر چه زودتر شاهد مهار این ویروس خطرناک باشیم.

داستانی برای تسلّای داغدیدگان کرونایی کشورکهگیلویه و بویراحمد|گروه‌های جهادی برای شکست کرونا شب و روز نمی‌شناسند+تصاویر

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار گفت: پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله و غلبه بر بیماری کرونا هستند. دعا یکی از راهکارهای مناسب برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا است.

وی تأکید کرد: مردم استان سمنان باید همچنان در رعایت اصول ایمنی و بهداشت فردی و اجتماعی نهایت دقت و توجه را داشته باشند تا به‌زودی شاهد ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا از استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیمان صالحی افزود : بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، خوشبختانه شیوه نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی تدوین و توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی گفت:  بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارا بودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی افزود: سوابق و اطلاعات دوره های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون وزیر علوم گفت: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد