Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی سعادت زاده شامگاه سه شنبه در نشست ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۸۰ گروه جهادی هر شب عملیات ضدعفونی معابر و اماکن در نقاط مختلف شهرستان دزفول را انجام می‌دهند که تاکنون ۹۴۶ هزار مترمربع در سطح شهرستان گندزدایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۷۶۳ گروه جهادی با بکارگیری ۱۱ هزار و ۱۴۵ نیرو در شهرستان دزفول اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا انجام می‌دهند، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ کارگاه جهادی تولید ماسک با بکارگیری ۱۱۰ نیرو روزانه سه هزار ماسک در دزفول تولید می‌کنند که این ماسک‌ها به صورت رایگان در اختیار گروه‌های جهادی، نهادها و نیروهای ایست و بازرسی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول در ادامه راه اندازی مرکز تلفنی غربالگری و پایش سلامت به مدت سه روز، تهیه ۳۲ عدد سمپاش برای ضدعفونی معابر، توزیع دو هزار و ۸۵۰ بسته اقلام بهداشتی در مناطق محروم، توزیع بسته‌های غذایی برای نیازمندان و تولید روزانه ۸۰ لباس محافظتی را از دیگر اقدامات بسیج در دزفول برشمرد و گفت: نیروهای بسیج در دزفول تاکنون ۳۰ تور ایست و بازرسی نیز با همکاری دیگر نهادها برپا کرده‌اند.

سرهنگ سعادت زاده تاکید کرد: مجموعه سپاه و بسیج دزفول تا زمان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا با تمام توان در کنار ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان خواهد بود و برای حفظ سلامت مردم به صورت شبانه روزی خدمت خواهد کرد.

کد خبر 4895152

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان ویروس کرونا شهرستان دزفول ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان بیرجند بارش باران طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم