Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@14:14:47 GMT

محبی: بقیه سکانس قایق را هم نشان می‌دهند!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۱۹۰

محبی: بقیه سکانس قایق را هم نشان می‌دهند!

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با انتشار یک پست در حساب توییتری خود در واکنش به سکانس پایانی سریال پایتخت نوشت:
بسیاری از بینندگان قسمت آخر سریال پایتخت معتقدند پایان‌بندی سریال با حضور رحمت و همسر جدیدش با نگاهی به فیلم‌های ممل آمریکایی و همسفر ساخته شده است. فیلم‌هایی مشهور از دهه پنجاه که بهروز وثوقی و گوگوش نقش‌های اصلی آن‌ها را بازی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بازدید : 534 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه + لینک دانلود

تصویر ۶۰۰ شهید غزه از میان بیش از ۳۰ هزار شهید منتشر شده است تا مهمانان محفل امام حسنی‌ها این تصاویر را به همراه داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بیش از ۶ ماه از آغاز جنایت وحشیانه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد.

در این حمله وحشیانه تا کنون بیش از ۳۳ هزار نفر شهید شده‌اند و هزاران خانواده فرزندان، همسران و سایر اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر امروز در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی محفل بزرگ امام حسنی‌ها برگزار می‌شود که در آن بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم تهران حضور خواهند داشت.

مسؤولان برگزاری این مراسم در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته‌اند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

در اینجا فایل تصاویر مربوط به ۶۰۰ شهید جنگ غزه برای دانلود و استفاده قرار داده شده است.

دیگر خبرها

  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (تصاویر) قایق‌ها در سواحل خزر
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)
  • انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه + لینک دانلود
  • انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه+لینک دانلود
  • امین، بردیا، غقور‌ و بقیه بک رقیب بزرگ پیدا کردند