Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند با تهدید باشگاه پرسپولیس فصل بد خود را تکمیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا بیرانوند در حال پشت سر گذاشتن بدترین فصل فوتبالی خود است. او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نتوانست با تیم ملی جام بگیرد و پس از آن با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بود. اگرچه او نامزد کسب بهترین بازیکن آسیا در تاریخ جام جهانی است و این جایزه را به لطف حمایت فراوان کاربران ایرانی کسب خواهد کرد اما در ادامه ناکامی‌های خود نمایش جالبی در نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم نداشت و کالدرون در نیمی از بازی‌ها او را نیمکت‌نشین کرد و به بوژیدار رادوشوویچ میدان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور یحیی گل‌محمدی در قامت سرمربیگری پرسپولیس به واسطه اینکه بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی محسوب می‌شود بار دیگر دروازه‌بان اول سرخ‌پوشان شد اما نمایش جذابی ارائه نکرد و در دو دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گل‌های بدی وارد دروازه‌اش شد که از نگاه کارشناس او روی این گل‌ها مقصر شناخته شد. نمایش ضعیف بیرانوند در آسیا باعث شد تا گل‌محمدی نیز بیرانوند را نیمکت‌نشین کند چون به این نتیجه رسید که او انگیزه و تمرکز لازم برای حراست از دروازه پرسپولیس را در این فصل ندارد و با روزهای اوج خود فاصله گرفته است.  

در این میان اتفاق خوبی برای دروازه‌بان اول تیم ملی رخ داد و باشگاه آنتورپ بلژیک خواهان جذب او شد. توافق میان پرسپولیس و آنتورپ نهایی شد و بیرانوند فصل آینده برای این باشگاه بلژیکی بازی خواهد کرد اما این موضوع باعث شده تا بیرانوند در برنامه تلویزیونی مصاحبه کند و با تهدید باشگاه پرسپولیس به این موضوع اشاره داشته باشد که اگر مطالبات معوقه‌اش پرداخت نشود کاری خواهد کرد که باشگاه آنتورپ پولی بابت فسخ قراردادش به پرسپولیس نپردازد که ارزش آن 400 هزار دلار است.

بیرانوند که از لحاظ فنی فصل خوبی را سپری نکرده است جواب محبت‌های هواداران تیمش را با گروکشی پولش می‌دهد در حالی که باشگاه پرسپولیس تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت او داشت و قطعاً اگر این دروازه‌بان از نفت تهران به پرسپولیس نمی‌آمد تا این اندازه مطرح و معروف نبود. رویه‌ای که بیرانوند در پیش گرفته پاسخ محبت‌های هواداران پرسپولیس نیست که باعث شده‌اند تا در نظرسنجی AFC او بالاتر از سایر نامزدها شانس کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در تاریخ جام جهانی را داشته باشد.

راهی که دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس می‌رود از لحاظ اخلاقی و فنی خوب نیست و نشان می‌دهد که او فصل بدی را به پایان خواهد برد. این موضوع نشان می‌دهد که بیرانوند با وجود انجام بازی‌های ملی متعدد و حضور در جام جهانی و ایستادن درون دروازه پرسپولیس در رقابت‌های داخلی و خارجی بازیکنی حرفه‌ای نشده و به مرز پختگی نرسیده که همانند بازیکنان بی‌تجربه و خام رفتار می‌کند. 

با توجه به نامشخص بودن وضعت لیگ برتر بسیار بعید است بیرانوند دیگر فرصت بازی برای پرسپولیس را برگزار کند و به نوعی باید پرونده این بازیکن را در جمع سرخپوشان بسته شده بدانیم. دروازه‌بان تیم ملی در تابستان چمدان‌هایش را برای سفر به بلژیک خواهد بست.

اما بیرانوند با چنین رفتاری نمی‌تواند در آنتورپ بلژیک و کلا فوتبال اروپا دوام بیاورد. از این دروازه‌بان که میدان‌های مهمی را تجربه کرده انتظار می‌رود در رفتار و گفتارهایش خیلی حرفه‌ای تر عمل کرده و بداند که مشهور شدن موفقیت نیست بلکه رفتار و گفتارهای بازیکنانی همسطح اوست که آنها را محبوب و خوش‌نام نگه می‌دارد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند آنتورپ بلژیک دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود که سومین غیبت متوالی علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه‌اش تجربه می‌کند.

امیر رضا رفیعی گلر جوان سرخپوشان که در دو دیدار قبلی توانست با ثبت کلین شیت خیال هواداران خود را راحت کند حالا باید برای سومین بار در آبادان چنین کاری را تکرار کند تا به تیمش برای کسب بردی دیگر و احتمال بازگشت به صدر جدول کمک کند. او در نخستین حضورش در این فصل مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم نیز گل نخورد تا آماری شگفت انگیز از خود به جای بگذارد.

رفیعی دنبال هت‌تریک در کلین شیت است تا با توجه به نزدیک شدن پایان دوران نقاهت علیرضا بیرانوند بتواند خاطره‌ای خوش از خودش در ذهن طرفداران ایجاد کرده و دیگر کسی نگران غیبت‌های احتمالی دروازه‌بان تیم ملی در ادامه این رقابت‌ها نباشد.

رفیعی در حالی چهارمین تجربه خود را پشت سر خواهد گذاشت که در صورت حفاظت مجدد از دروازه تیمش می‌تواند رکوردی خیره کننده از خود ثبت کرده و با صد درصد کلین شیت در بازی‌هایی که حضور داشته جایگاه قابل قبولی را برای خود ایجاد کند.

کد خبر 6081423 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی