Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:02:45 GMT

برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۲۸۴

برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

ابراهیم نصری سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش سامانه‌های نظارتی و راهداران مستقر در جاده‌ها هم اکنون بارندگی در جاده‌های قوچان - درگز، سبزوار - نیشابور و جوین - جغتای موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

وی ادامه داد: مه گرفتگی در جاده‌های قوچان- درگز در محدوده گردنه تیوان و باغچه - نیشابور در محدوده گردنه ابرش کاهش دید افقی را موجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در پی بارش‌های بهاری و وقوع سیلاب در هفته جاری راه ارتباطی هفت روستا در شهرستان‌های سرخس و تربت‌جام این استان مسدود شد که این انسدادها همچنان تداوم دارد. 

بر اساس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی جدید از ظهر امروز با بارش‌های رگباری در این استان آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

نزولات آسمانی در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف و باران است و کمینه دما به زیر صفر می‌رسد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها نیشابور سرخس درگز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی جوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیشابور سرخس درگز جوین نیشابور سرخس درگز جوین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت