Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از غربالگری بیش از ۹۲ درصدی گیلانیان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا (بیماری کووید ۱۹) در استان گیلان خبر داد.

دکتر ارسلان سالاری، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری مردم گیلان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۹۲ درصد خانوارهای استان نسبت به کل جمعیت گیلان مورد پایش و غربالگری قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام نسبت خانوارهای غربال‌شده به مجموعه خانوار تحت پوشش، افزود: ۸۸.۲۲ درصد از خانوارها در گیلان نسبت به خانوارهای تحت پوشش، مورد غربالگری داشته‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا گیلان با تقدیر از مشارکت مسئولانه مردم در ثبت اطلاعات سلامت خود در جهت کنترل کرونا ویروس، گفت: ۹۴.۵۴ درصد مردم گیلان به‌صورت خودارزیابی اطلاعات سلامت خود را در سامانه ثبت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه پس از ثبت اطلاعات توسط افراد کارشناسان اطلاعات ثبت‌شده را ارزیابی می‌کنند، بیان کرد: ۹۳.۰۹ درصد افراد ثبت‌نام‌شده در طرح غربالگری مورد پیگیری فوری قرار گرفته‌اند.

 سالاری افزود: همکاران شبکه بهداشت علاوه بر اجرای بسیج ملی مقابله با کرونا در برنامه‌های گسترده بخش بهداشت محیط و اقدام علیه مبارزه با بیماری کووید-۱۹ مشارکت فعالانه دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا گیلان همچنین از تمامی افرادی که در برنامه غربالگری شرکت نکرده‌اند، درخواست کرد تا از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ یا سامانه اینترنتی salamat.gov.ir به بسیج ملی مقابله با کرونا پیوسته و در پایداری سلامت اثرگذار باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس بسیج ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان

ایسنا/گیلان مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی گیلان گفت: شالیکاران گیلانی با استفاده از بارش‌ها تا کنون ۱۱۰ هزار هکتار از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزارهای استان را شخم زدند.

ابراهیم اکبرزاده امروز، ۸ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که استان گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار دارد، اظهار کرد: شالیکاران گیلانی با استفاده از بارش‌ها تاکنون ۱۱۰ هزار هکتار از شالیزارهایشان را معادل ۴۵ درصد، شخم زدند.

وی با اشاره به اینکه شالیکاران باید در آماده سازی مزارع خود تسریع کنند، گفت: ۶۵ درصد از شالیزارهای گیلان قابلیت شخم اول را دارند.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان یادآور شد: گیلان ۳۰۰ هزار شالیکار دارد و سالانه حدود ۷۵۰ هزار تن برنج سفید تولید می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز
  • مقابله با زمین خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان
  • آب گذاری ۱۶ درصد سردهنه‌های خاکی در گیلان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • مقابله با زمین‌خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان
  • مقابله با زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • مقابله زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • صید ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی در گیلان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید