Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:04:44 GMT

۵۰۰ سبد غذایی در اختیار نیازمندان قروه‌ای قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۳۰۴

۵۰۰ سبد غذایی در اختیار نیازمندان قروه‌ای قرار گرفت

فرماندار قروه گفت:به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه شهری و روستایی قروه، ۵۰۰ سبد غذایی در بین نیازمندان توزیع شد.

حسین الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: از طریق بخش خصوصی از تمام نیکوکاران بخش معادن و بازار قروه دعوت شد کمپین حمایت از نیازمندان در نتیجه شیوع ویدی کرونا در قروه تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در کمپین مبارزه با شیوع ویروس کرونا مقادیری وجوهات مالی جمع‌آوری شد و به صورت برنامه‌ریزی شده‌ای در اختیار مراکز خیریه غیردولتی قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: با جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران اولین بسته غذایی سال ۹۹ تهیه شد و از طریق مراکز خیریه مردم‌نهاد در اختیار سالمندان، تاکسی‌داران و افرادی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا بازار آنها تعطیل شده است، قرار گرفت.

فرماندار قروه تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان تهیه شد و در اختیار مراکز خیریه و بخشداری‌ها برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

الماسی ادامه داد: مرحله دوم توزیع اعطای سبد غذایی به نیازمندان در قروه نیازمند حمایت نیکوکاران است و این افراد نیکوکار می‌توانند با مراجعه به مراکز خیریه شهرستان وجوهات خود را اعطا کنند.

به گفته فرماندار قروه، هر ساله مردم مبالغی را صرف هزینه سفر و گردش می‌کردند و امسال با وجود شیوع ویروس کرونا و عدم مسافرت و گردش می‌توانند بخشی از هزینه‌های در نظر گرفته شده برای مسافرت را در اختیار مراکز خیریه برای کمک به نیازمندان قرار دهند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: قروه سبد غذایی بخش خصوصی جامعه شهری شیوع ویروس کرونا مراکز خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا