Web Analytics Made Easy - Statcounter


جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان گفت: جلوگیری از شایعه سازی وتحریف و برداشت غیر صحیح از سخنان رییس جمهور و استاندار و سایر مقامات برای حفظ آرامش روانی جامعه ضروری است.فرمانداران باید در پاسخگویی بموقع و روشنگری افکار عمومی دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران با موضوع پیگیری پیشگیری از روند شیوع بیماری کرونا در استان، افزود: اجازه نداریم با تفسیر به رای و تحریف و تقطیع عبارتها در سخنان مقامات کشور موجب تشویش اذهان عمومی جامعه بشویم و این امر خلاف مصلحت عمومی و مردم بوده و مخل آرامش روانی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان در شهرستان ها به طور دقیق اجرایی شود، بیان کرد: کنترل مبادی ورودی استان همچنان با شدت  ادامه خواهد شد و فرمانداران باید این مهم را همچنان در دستورکار خود قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به ساعات کارصنوف در شهرستان های استان گفت: صنوف غیر ضروری پر ریسک بعد از ۲۳ فروردین نیز تعطیل خواهند بود و  بر افزابش ساعات فعالیت صنوف تامین کنند ضروریات مردم تاکید وجود دارد تا مردم در این زمینه با مسئله و مشکلی مواجه نشوند.

ناجی اضافه کرد: فرمانداران و  عوامل آنها باید نظارت و کنترل خود را بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان در شهرستانها افزایش دهند.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان با بیان اینکه تامین امکانات واحدهای درمانی از وظایف وزارت بهداشت است، افزود: طبق اعلام علوم پزشکی استان هیچ مشکلی در شهرستان‌ها در این زمینه وجود ندارد و اگر در شهرستانی مواردی وجود دارد  گزارش و پیگیری شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همچنان مبادی ورودی استان باید تحت کنترل کامل قرار باشد، تصریح کرد:  بررسی محلی در خصوص ترددها به استان در شهرستانها انجام گیرد و با مواردی که مسئله دارد حتما برخورد و گزارش آن به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان گزارش شود.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ناجی هرمزگان بندرعباس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم

وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند به زودی حمله گسترده زمینی به رفح آغاز خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، واللا نیوز در گزارشی که شامگاه سه شنبه منتشر کرد، خبرداد طی 12 ساعت اخیر ارتش اسرائیل سطح آمادگی خود را برای انجام حمله نظامی وسیع به رفح بالا برده است.

امیر بوحبوط خبرنگار مسایل نظامی این رسانه عبری زبان با اعلام این خبر افزود، در پشت پرده رقابتی سخت بین فرماندهان یگان‌های پیشرو ارتش اسرائیل برای فرماندهی این عملیات در حال انجام است.

در ادامه گزارش آمده است، ستاد ارتش اسرائیل و وزیر جنگ طرح انجام این تهاجم را به تصویب رسانده و آن را برای بررسی در اختیار کابینه جنگ اسرائیل قرار گرفته است.

براساس این طرح عملیاتی ریاست ستاد ارتش دستور داده است نیروهایی که برای تقویت لشکر غزه در منطقه مستقر شده‌اند، ابتدا با گروه‌های مسلح فلسطینی که در شمال نوار و مرکز غزه مشغول فعالیت هستند وارد عمل خواهند شد.

براساس روایت این رسانه صهیونیست، طی چند ساعت اخیر ارتش اسرائیل کار تقویت یگن‌های توپخانه را آغاز و تعداد زیادی از نفربرهای زرهی را به منطقه منتقل کرده است همچنین یگان‌های مختلف دیگری نیز در این منطقه مستقر شده‌اند.

واللا نیوز به نقل از مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد در راستای این تهاجم تدابیر خاصی برای منطقه عملیات اتخاذ شده و در این راستا اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه بیشتری داده شده است.

در عین خبرنگار این رسانه اعتراف کرد این اقدامات برای کسب مشروعیت بین المللی جهت انجام تهاجم زمینی به رفح صورت گرفته است.

روز 193 طوفان‌الاقصی| تشدید حملات به رفحرئیس اسبق شاباک: حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار استیونیسف: 600 هزار کودک در رفح گرسنه و وحشت‌زده هستندنتانیاهو: عملیات در رفح زمان می‌برد ولی اجرا می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم