Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@04:32:37 GMT

۲۰۰ پرونده تخلف بهداشتی در خراسان رضوی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۳۵۵

۲۰۰ پرونده تخلف بهداشتی در خراسان رضوی تشکیل شد

علی رسولیان سه‌شنبه شب در حاشیه نخستین نشست کمیته هماهنگی تعزیرات استان در سال جدید افزود: ۹۹ درصد پرونده‌های تعزیراتی استان در سال گذشته تعیین تکلیف شده است.

وی ادامه داد: در این مدت اقلام مختلف از جمله یک میلیون ماسک، حدود ۴۰ هزار لیتر الکل و حدود ۳۰ هزار جفت دستکش کشف شده است.

وی گفت: با توجه به بازگشایی برخی اصناف از ابتدای هفته آینده، با استناد به مصوبه کمیته تعزیرات استان و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا قرار شد ضمن حمایت جدی از تولید به منظور حفظ جان مردم هر واحد تولیدی و صنفی در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های صادر شده پلمب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولیان افزود: مردم از طریق سایت  ۱۲۴.Ir می‌توانند مشخصات واحدی را که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده گزارش کنند تا بعد از رسیدن به جمع بندی لازم نسبت به پلمب این واحد صنفی اقدام شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل تعزیرات خراسان رضوی ماسک پرونده بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی (معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب) محکوم کرد.   وی یادآور شد: بازرسان جهادکشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج، با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه ۱، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان