Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان در ایام کرونا با رعایت و تدابیر بهداشتی و فاصله گذاری، روز سه شنبه در سالن اجتماعات دفتر امام‌جمعه شهرستان اهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، امام‌جمعه اهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهیدان آوینی، سپهبد صیاد شیرازی و آیت‌الله صدر گفت: برگزاری جشن نیمه شعبان همه‌ساله با شور و شعف و شوق خاصی در ایران اسلامی و منطقه توسط اقشار مختلف به‌ویژه جوانان عزیز برگزار می‌شد، ولی امسال با شرایط خاصی که روبرو شده‌ایم و جهان بشریت درگیر مقابله با ویروس کروناست و ایران اسلامی هم از این ابتلا مستثنی نیست، نمی‌توانیم تجمعی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امسال هم به فضل الهی و با تدابیر خاص و رعایت مقررات و اصول بهداشتی، این روز خجسته و پربرکت را گرامی داشته و محبت و مودتمان را به مولایمان و سرورمان امام زمان (عج) ابراز خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده افزود: شب نیمه شعبان با فضیلت‌ترین شب بعد از شب قدر است و به فرموده امام صادق(ع) شبی است که خداوند منان به ذات مقدس خود سوگند یاد کرده است که هیچ نیازمندی را دست خالی برنگرداند.

وی ادامه داد: آنچه که در شرایط خاص امروز (کرونا) داریم و هیچ تجمعی را نداریم که برای سلامت و مصونیت اجتماع ما ایجاد مشکل نکند، برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که توسط ستاد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به اثبات رساندند
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم