Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@09:23:27 GMT

اندر احوالات دل تنگ «بهنام بانی»/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۴۸۴

بهنام بانی خواننده پاپ کشور در آخرین پست اینستاگرام خود، تصاویری از کنسرت های خود منتشر کرده و ابراز دلتنگی کرد و نوشت:

اخبار چهره ها - «برای ثانیه ثانیه این لحظات دلم تنگ شده... انشاالله که با رعایت تمام نکات و پیشگیری برای جلوگیری از شیوع بیشتر این اسمشو نبر لعنتی هر چه زودتر دوباره لحظه‌های ناب و دورهم بودن رو تجربه میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشقتونم و دلم خیلی واسه همصدایی با هم تنگ شده واسه تمام بچه‌های گروه، تک تکشون»

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنسرت بهنام بانی خواننده مشهور پاپ کنسرت بهنام بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزاکریمی رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار این شهرستان خبر داد.

میرزاکریمی گفت: هر ساله در فصل زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف موقتاً پاسگاه محیط بانی دریاچه تار تعطیل شده و در فصل بهار مجدداً بازگشایی می‌شود و به فعالیت خود در راستای حفظ و حراست از این منطقه ارزشمند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این پاسگاه امروز بازگشایی و محیط‌بانان در محل مستقر شده و به دلیل نا مساعد بودن مسیر و خطرات احتمالی همچنان به استناد مصوبات ستاد بحران فرمانداری شهرستان، بازدید از منطقه برای طبیعت‌گردان و گردشگران ممنوع بوده و از ورود به منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان دماوند دارای دو پاسگاه محیط بانی کوه سفید و دریاچه تار است و امیدواریم در سال جاری پاسگاه رودافشان هم احداث و فعال شود.

کد خبر 6085579

دیگر خبرها

  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • واسه نونه... واسه نونه!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند