Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با نیمه‌ی شعبان، سالروز ولادت باسعادت قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با ملت شریف ایران مستقیم سخن خواهند گفت. رژیم صهیونیستی نگران است که هشتاد سالگیش را نبیند یارانه نقدی فردا شب واریز می‌شود مبلغ اقساط وام یک میلیونی خانوارهای یارانه بگیر شرایط برگزاری امتحان پایان ترم توصیه وزارت علوم به دانشگاه‌ها درباره امتحانات پایان ترم/ تسهیل شرایط برای دانشجویان غیربومی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین و الهلال امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار شد و در نهایت با شکست ۴ - ۲ تیم عربستانی به پایان رسید.

این شکست در شرایطی برای الهلال رقم خورد که العین در نیمه اول موفق شد سه گل به ثمر برساند. این گل‌ها در دقایق ۶، ۲۶ و ۳۸ توسط سفیان رحیمی وارد دروازه الهلال شدند. مالکوم در دقیقه ۴۹ یکی از گل‌ها را جبران کرد تا شاگردان ژسوس به بازگشت در نیمه دوم امیدوار شوند، اما مدافعان الهلال در دقیقه ۵۶ برای سومین بار پنالتی دادند تا دروازه این تیم برای چهارمین بار باز شود. سالم الدوساری در دقیقه ۷۸ یک گل دیگر برای الهلال زد تا این تیم با شکست چهار بر دو به استقبال بازی برگشت برود.

با این نتیجه شاگردان هرنان کرسپو دست به کار بزرگی زدند و علاوه بر اینکه روند ۳۴ پیروزی متوالی الهلال و ۴۳ بازی بدون شکست آنها شکسته شد، این تیم نخستین شکست خود در این فصل را نیز متحمل گردید تا رویای آنها برای به پایان رساندن یک فصل بدون شکست به پایان برسد.

این مسابقه باید روز گذشته میان تیم‌های الهلال و العین برگزار می‌شد. اما وضعیت عجیب و غریب آب و هوا در امارات و به‌خصوص شهر العین و شرایط ناپایدار جوی و تبدیل شدن خیابان‌ها و اماکن این کشور به یک استخر بزرگ، سبب شد تا این مسابقه با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار گردد.  

 دیدار برگشت الهلال و العین در تاریخ ۲۳ آوریل برگزار خواهد شد و در این دیدار که در عربستان برگزار می‌شود، هر دو تیم برای صعود به دور بعد تلاش خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد