Web Analytics Made Easy - Statcounter

لحظاتی پیش سونی جدیدترین کنترلر خود را معرفی کرد.

طرفداری - کمپانی سونی بدون هیچ خبرِ قبلی و در حرکتی بسیار غافلگیر کننده، رسما از کنترلر پلی استیشن 5 رونمایی کرد. این کنترلر Dual Sense نام دارد. بعد از رونمایی از این طرح بسیاری از کاربران اعتقاد داشتند این کنترلر شبیه به کنترلر ایکس باکس وان است. یکی از قابلیت های جدید این دسته که بسیار کارآمد است، صحبت بدون نیاز به هدفون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما برای برقراری ارتباط با دوستان خود در پارتی ها و بازی، می توانید بدون استفاده از هدفون با آن ها صحبت کنید. البته اگر می خواهید خیلی طولانی صحبت کنید بهتر است از هدفون استفاده کنید. این قابلیت بسیار مورد توجه طرفداران این کنسول قرار گرفت. دکمه Share نیز به Create تغییر نام داده است. محل لایت بار نیز تغییر کرده است و همان طور که مشاهده می فرمایید  کنار تاچ پد قرار گرفته است. بر خلاف کنترلر DualShockers 4، رنگ اصلی این کنترلر سفید است. طبق گفته سونی باتری این کنترلر نیز عمر بیشتری نسبت به نسل های گذشته خود دارد.

کمپانی سونی با انتشار این عکس ها عنوان کرد که از بین هزاران طرح و مشورت با بسیاری از افراد مطرح در صنعت گیم، سرانجام تصمیم گرفت این طرح نهایی کنترلر پلی استیشن 5 باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید

بارسلونا تا چند ماه آینده به خانه نوسازی شده اش برمی گردد.

طرفداری | باشگاه بارسلونا در حال برنامه ریزی برای بازگشت به نیوکمپ است، زمانی که فاز تعمیرات به آنها اجازه دهد تا هواداران دوباره به معبد بارسا بازگردند. کارها با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند و خوان لاپورتا در چندین نوبت به طور علنی اعلام کرده است که در صورت عدم وجود مشکلات غیرمنتظره در طول سال 2024، اعضای باشگاه و هواداران کاتالان ها قادر خواهند بود به خانه خود بازگردند.

 بر همین اساس، همانطور که منابع موثق به موندو دپورتیوو اطلاع داده اند، در حال حاضر یک تاریخ مشخص در تقویم هیئت مدیره بارسا برای بازگشایی اسپوتیفای نیوکمپ وجود دارد: یکشنبه، 15 دسامبر (۲۵ آذر).

هیئت مدیره بارسلونا در ابتدا قصد داشتند بازگشت به نیوکمپ را با تاریخ 125 سالگرد تأسیس باشگاه، یعنی 29 نوامبر که جمعه است، همزمان کنند. با این حال، در نهایت تصمیم گرفته شد که عجله ای در کار نباشد و طبق برنامه قرار است از لیگ درخواست شود که اولین بازی در نیوکمپ جدید در تاریخ 15 دسامبر برگزار شود. این بازی یکی از آخرین بازی های قبل از تعطیلات کریسمس خواهد بود. پیش بینی می شود 60 درصد از کل ظرفیت قابل استفاده باشد؛ نیوکمپ جدید ۱۰۵ هزار نفر ظرفیت خواهد داشت و بارسا می خواهد در این فاز ابتدایی از ۶۳ هزار صندلی استفاده کند و در ادامه به این عدد اضافه کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم