Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا استاندار خوزستان همراه با سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس بیمارستان بزرگ دزفول از این بیمارستان بازدید کردند.

شریعتی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان، پزشکان و پرستاران در جریان آخرین اقدامات درمانی انجام شده‌ برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان از نزدیک با بیماران تحت نظر در بخش کرونا دیدار و درخصوص نحوه رسیدگی پرسنل بیمارستان و خدمات ارائه شده با آنان گفت وگو کرد.

شریعتی عصر امروز در نشست ستاد شهرستانی مدیریت کرونا در ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز شرکت کردـ

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تا ظهر امروز سه شنبه تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هنرمندان سینما و تلویزیون در کاری خدا پسندانه باحضور در منزل رجبعلی بریمانی، بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، از مش فتاح سریال‌های ونگ وا و سوزگلام عیادت کردند.

رجبعلی بریمانی هنرمند پیشکسوت مازندرانی، حدود چهار دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد، چند وقتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شد که هنرمندان سینما و تلویزیون به عیادت وی رفتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم‌های «وِل وِله»، «چراغ‌هایِ ناتمام»، «گذر» و سریال‌های «پایتخت ۶»، «شکوه یک زندگی»، «آهوی ماه نهم»، «هِدارپِه» «کَلّه وَنگ» و ... حضور داشته است.

رضا حمزه پور گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت