Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:22:40 GMT

مرگ ۶۰۴ نفر دیگر براثر ابتلا به کرونا در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۷۱۴

مرگ ۶۰۴ نفر دیگر براثر ابتلا به کرونا در ایتالیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، در پی مرگ ۶۰۴ نفر دیگر براثر ابتلا به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۱۷ هزار و ۱۲۷ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که مجموع مبتلایان کرونا در ایتالیا هم ۱۳۵ هزار و ۵۸۶ نفر اعلام شده است.

ویروس کرونا که نخستین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد هم اکنون بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا را درگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4895181

منبع: مهر

کلیدواژه: ایتالیا ویروس کرونا مرگ و میر ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی فلسطین سوریه روسیه قربانیان کرونا افغانستان تحریم اقتصادی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهار کشته و زخمی براثر حمله با سلاح سرد در مرکز شهر ملبورن

در حمله با سلاح سرد در مرکز شهر ملبورن در جنوب شرق استرالیا یک نفر کشته شد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.
فردی در ملبورن با چاقو پیش از حمله به نیروهای پلیس به چند نفر از شهروندان حمله کرد. یکی از نیروهای پلیس عامل حمله را هدف قرار داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس اعلام کرد در این حمله یک نفر کشته شد و سه نفر نیز زخمی شدند. این حمله در یکی از مناطق تجاری ملبورن صورت گرفت.

پلیس اعلام کرد به دنبال مظنون دیگری نیست اما از افراد خواست در این منطقه تجمع نکنند.

پلیس استرالیا همچنین اعلام کرد: عامل این حمله با سلاح سرد، ارتباطی با تروریسم ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صداو سیما

tags # آمریکا ، اسرائیل ، ایران سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوترش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوارش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • کندی تردد در بعضی محور‌های خراسان رضوی براثر باران و مه
  • ده کشته براثر حوادث ناشی از باران‌های شدید در افغانستان
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • ناامیدی لیورپول و بایرن: این مربی جدا نمی‌شود
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • (ویدئو) چهار کشته و زخمی براثر حمله با سلاح سرد در مرکز شهر ملبورن