Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@16:01:50 GMT

برنامه جشن‌های نیمه شعبان در استان بوشهر تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۷۴۳

برنامه جشن‌های نیمه شعبان در استان بوشهر تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت جشن‌های نیمه شعبان استان بوشهر گفت: امسال جشن‌های نیمه شعبان با حضور مردم که موجب تجمع شود در استان بوشهر برگزار نمی‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: نصب پرچم جلوی ادارت و خانه‌ها به صورت خودجوش و در فضا سازی سطح شهر توسط مؤسسه فرهنگی شهرداری بوشهر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاروان شادی و سرود سیار چهارشنبه ۲۰ فرودین ساعت ۱۸ در سطح شهر حرکت می‌کند، زیارت آل یاسین و دعای فرج ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه استانی بوشهر، مساجد، امامزادگان و هر جایی که امکانات پخش باشد، خوانده می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: ساعت ۲۱، نورافشانی در چند نقطه از سطح شهر و گلبانگ «یا مهدی ادرکنی» از پشت بام منازل به صورت همزمان توسط مردم اجرا می‌شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی ادامه داد: مراسم احیا شب نیمه شعبان با سخنرانی حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری و ارتباط زنده با آستان قدس رضوی و مسجد مقدس جمکران از ساعت ۲۳ از شبکه استانی بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه‌ها در شبکه‌های استانی با موضوع نیمه شعبان اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های این ستاد توزیع بسته‌های بهداشتی شامل دست‌کش، ماسک و ژل ضدعفونی است که به مناسبت نیمه شعبان درب خانه‌ها به عنوان هدیه تحویل مردم می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آستان قدس رضوی استان بوشهر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرداری ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان بوشهر نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا امروز با ۴ بازی در تایلند آغاز می‌شود

در نخستین روز این رقابت‌ها از گروه اول ویتنام و میانمار از ساعت۱۰/۳۰ و تایلند و چین از ساعت ۱۴/۳۰ با هم روبرو می‌شوند.

در گروه دوم هم از ساعت ۱۲/۳۰ ازبکستان با استرالیا و از ساعت ۱۷/۳۰ عربستان با عراق با هم دیدار می کنند. 

تیم ملی فوتسال ایران که با ۱۲ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست در گروه چهارم این رقابت ها  با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت همگروه است.

این رقابت‌ها در چهار گروه چهار تیم برگزار می‌شود و پنج تیم برتر این رقابت ها راهی جام جهانی ۲۰۲۴ می‌شوند.

این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی صعود کند،‌ای اف سی بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

دیگر خبرها

  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد