Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@16:49:08 GMT

تاریخ‌های شروع لالیگا فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۸۵۱

صراط:

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مسابقات ورزشی به حالت تعلیق در آمده است. مسئولان برگزاری لیگ‌های فوتبال تنها ادامه این مسابقات را متوقف کرده اند و هنوز خبری مبنی بر تاریخ از سر گیری مسابقات لیگ‌های کشور‌های مختلف اعلام نشده است. در صورت عدم برگزاری ادامه مسابقات فوتبال، کشور‌های مختلف با ضرر‌های هنگفتی مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ورزش سه خاویر تاباس رئیس لالیگا (لیگ برتر اسپانیا) خبر از انتخاب ۳ تاریخ برای از سر گیری رقابت‌های لالیگا داد. او گفته است در صورتی که لالیگا ادامه پیدا نکند این لیگ با ضرر ۸۸۰ میلیون پوندی مواجه می‌شود. تاباس اعلام کرده حتی اگر مجبور شویم باید بازی‌ها را پشت در‌های بسته برگزار کنیم.

تاریخ‌های مورد نظر خاویر تاباس ۲۸ ماه مه، ۶ ژوئن و یا ۲۸ ژوئن است. او گفته بازی‌های اروپایی هم می‌تواند همزمان با این تاریخ‌ها به صورت موازی برگزار شود.

تاباس در رابطه با عدم حضور تماشاگران در ادامه مسابقات لیگ اظهار کرد: در صورتی که مسابقات لیگ بدون تماشاگر برگزار شود، تیم‌ها حدودا ۲۶۵ میلیون پوند ضرر خواهند کرد. در حال حاضر نظر ما به شروع مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگران است. در صورتی که وضعیت بهتر شود ما نیز تصمیم گیری جدیدی مبنی بر حضور تماشاگران می‌گیریم.

او درباره این که برگزاری مسابقات بدون تماشاچی آیا حق پخش تلوزیونی کم تری دارد گفت: به نظر من شرکت‌ها باید به اندازه قبل حق پخش بازی‌ها را پرداخت کنند. با برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران بینندگان تلوزیونی هم بیشتر می‌شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس لالیگا لیگ برتر اسپانیا صراط حضور تماشاگران مسابقات لیگ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با قلبمان بازی کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  جواد نکونام، سرمربی استقلال همچنان در ظاهر خود را به قهرمانی تیمش علاقه‌مند نشان نمی‌دهد، اما همه می‌دانند آقای سرمربی تا چه اندازه به دنبال دستیابی به جام قهرمانی است تا شاید نخستین مربی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر باشد که موفق شده در اولین سال مربیگری به جام قهرمانی دست یابد. جواد نکونام پس از بازی با شمس آذر قزوین با اینکه از عملکرد خط دفاع تیمش در دقایق پایانی رضایت نداشت، اما بابت تداوم صدرنشینی بسیار خوشحال بود و به شاگردانش حرف‌هایی زد که موجب افزایش روحیه آن‌ها شد. نکونام در صحبت‌های خود با بازیکنان گفت:« هنوز چیزی تمام نشده است. ما ۶ بازی تا پایان لیگ داریم که یکی از دیگری مهم‌تر است. جام حذفی را از دست دادیم و نباید اجازه بدهیم اتفاق بدی درلیگ برتر برای ما رخ دهد. باید در بازی‌های آینده با قلبمان بازی کنیم. آن هواداری که در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و شما را تشویق کرده لایق بهترین‌ها است و ما باید برای هوادارنمان تلاش کنیم تا آن‌ها آخر فصل خوشحال باشند و بخندند. ما ۶ بازی سخت پیش رو داریم. هیچ چیزی تمام نشده است و باید تلاش کنیم بهترین اتفاق ممکن برای ما رخ دهد. این همه در صدر بودیم و باید تا آخر بجنگیم تا این موقعیت از دست ما نرود».

نکونام در جریان صحبت با بازیکنان به آن‌ها توصیه کرده در بازی‌های باقیمانده عمیقاً از مصاحبه کردن خودداری کنند مگر زمانی که خبرنگاران در میکسدزون بعد از بازی‌ها حضور دارند. نکونام فقط به بازیکنان این اجازه را داده که در میکسدزون مصاحبه کنند وباید دید آیا بازیکنان توصیه سرمربی را عمل خواهند کرد یا خیر. سرمربی استقلال به حفظ آرامش تیمش تأکید دارد و هیچ بعید نیست تمرینات استقلال در هفته‌های پیش رو به روی تماشاگران باز نباشد واین تصمیم تا پایان لیگ برتر ادامه یابد. این طور که گفته می‌شود نکونام قصد دارد برای مدت ۳۰ تا ۴۰ روز قوانین سفت و سختی را در اردوی تیمش اعمال کند تا مشکل حادی به وجود نیاید.

وی در مورد حمایت تماشاگران هم گفت:«حقیقتاً در این هفته‌های پایانی به تماشاگران و حمایتشان بیشتر از همه روزهای قبل نیاز داریم. ما برای آن‌ها می‌جنگیم و می خواهیم آن‌ها هم ما را تنها نگذارند».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران