Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سامانه یادگیری الکترونیکی یکپارچه دانشگاه در حال راه‌اندازی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اینکه دانشگاه های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیل شده اند، کلاس های آموزشی آن ها به صورت مجازی برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) نیز این شیوه اجرایی شده و در همین راستا معاونت معاونت آموزشی این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای به بیان جزئیات فعالیت های آموزشی به صورت الکترونیکی و متمرکز پرداخته است.   طبق این اطلاعیه، سامانه یادگیری الکترونیکی یکپارچه دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی در حال راه اندازی است.   همچنین در این اطلاعیه آمده است، نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ از دوره‌های تحصیلی فعال دانشگاه بوده و به دلایل متعدد از جمله لزوم دانش آموختگی عده زیادی از دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقاطع بعدی، برنامه‌ریزی برای آینده کاری، مشکل سنوات معافیت تحصیلی از نظر سازمان نظام وظیفه و همچنین امکان پذیرش دانشجوی جدید در سال تحصیلی آینده، اتمام این نیمسال تحصیلی امری اجتناب ناپذیر است.   اعضای هیأت علمی و مدیران اقدام لازم را برای مشارکت حداکثری دانشجویان به عمل آورده و اهمیت حضور در کلاس‌های مجازی را به دانشجویان یادآور شوند تا با تلاش و مشارکت جمعی دانشجویان و اساتید، ضمن تداوم وظایف آموزشی خود، آسیب‌های ناشی از این معضل اجتماعی به حداقل برسد.
بدیهی است، حفظ کیفیت آموزش از اصول بنیادین دانشگاه بوده و مسئولین دانشکده‌ها و اعضای هیأت علمی، بایستی تمام مساعی خود را به کار بسته و تمهیدات لازم را برای ارائه دروس با کیفیت مطلوب فراهم آورند.
مقررات و ضوابط حضور در کلاس‌های مجازی همچون کلاس‌های حضوری بوده و مدیر کل امور آموزشی با همکاری روسای دانشکده‌ها بر تشکیل کلاس‌ها و فعالیت استاد و دانشجو نظارت خواهند کرد.
گزارش عملکرد اعضای هیأت علمی در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه و آموزش‌های غیر بر خط بر اساس دستور العمل قبلی معاونت آموزشی تا زمان راه اندازی کامل سامانه یادگیری به صورت هفتگی از طرف روسای دانشکده‌ها تهیه و به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال شود.
معاونان آموزشی دانشکده‌ها و رابطین مرکز انفورماتیک در ارتباط پیوسته با اعضای هیأت علمی مشکلات موجود را رصد کرده و نسبت به رفع آن‌ها با بهترین وضعیت اقدام لازم به عمل آورند.
برای دروس خاص که امکان تکمیل درس به صورت غیر حضوری و احیاناً چند جلسه حضوری در ادامه نیمسال میسر نباشد با ارائه دلایل توجیهی استاد و تأیید گروه امکان اعلام آن به صورت ناتمام وجود دارد.
دروس عملی و کارگاهی پس از بازگشایی حضوری به صورت فشرده برگزار خواهد شد. در صورت عدم اتمام این دروس تا تاریخ ۳۱/‏۰۶/‏۱۳۹۹ به صورت ناتمام به نیمسال بعد منتقل و در سقف واحد‌های نیمسال بعد محاسبه نخواهد شد.
کلیه دانشجویانی که در این نیمسال امکان دفاع از پایان نامه یا رساله را دارند، پس از تایید فرآیند دفاعیه توسط گروه آموزشی و روسای دانشکده‌ها مشروط به عدم تقاضای استفاده از خوابگاه‌ها، به صورت حضوری وی به وسیله ویدئو کنفرانس با رعایت شرایط فاصله گزاری اجتماعی می‌توانند از پایان نامه خود دفاع کنند.
جلسات گروه‌ها و شورای آموزشی دانشکده به صورت مجازی، حضوری و یا ترکیبی به منظور بررسی و تصویب پروپوزال پایان نامه‌ها و مشکلات آموزشی دانشجویان برگزار شود.
انتظار می‌رود با مشارکت و فعالیت مؤثر خود از برگزاری این نیمسال با کیفیت هر چه تمام پشتیبانی کرده، موجبات نیل به اهداف آموزشی دانشگاه را فراهم آورند. امید است این اقدام دانشگاه و دانشگاهیان کمک مؤثری در فاصله گذاری اجتماعی و ریشه کن کردن ویروس کرونا از این مرز و بوم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی ره تحصیلات تکمیلی ویروس کرونا آموزش مجازی تعطیلی دانشگاه ها سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه آیت الله اعضای هیأت علمی معاونت آموزشی راه اندازی دانشکده ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره آخرین وضعیت فاز دوم پروژه بزرگراه شهید بروجردی با بیان اینکه این قطعه از ۶ دستگاه پل برخوردار خواهد بود، گفت: عملیات سازه‌‎ای نخستین پل این مقطع بزرگراهی در تقاطع با خیابان باغ انگوری به اتمام رسیده و ۵ دستگاه پل باقیمانده، در تقاطع بلوار بهار احداث می‌شود.

وی ادامه داد: پل خیابان باغ انگوری که به صورت دال بتنی حفره حفره (مجوف) اجرا شده، دارای ۲۲ شمع، ۴ پایه بتنی و ۲ دهانه است. طول این پل که به صورت رفت و برگشت طراحی شده، ۵۴ متر و عرض آن ۲۲ متر است و دارای دو خط عبوری و یک پیاده رو در هر مسیر است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران افزود: احداث این پل که در بهار سال ۱۴۰۲ آغاز شد، متعاقب عبور از برخی معارضین تاسیساتی نظیر لوله‌های آب و تیرهای برق فشارقوی، به اتمام رسیده است. برای اجرای این پل ۳۶۰ تن آرماتوربندی و ۱۴۲۰ مترمربع قالب‌بندی صورت گرفته و با احتساب هزار مترمکعب بتن اجرا شده در هفته گذشته، در مجموع دو هزار مترمکعب بتن‌ریزی برای اجرای عرشه آن انجام شده است.

صداقتی برنامه زمان‌بندی تعیین شده برای اتمام عملیات اجرایی پل باغ انگوری را خردادماه امسال اعلام کرد و افزود: بهره‌برداری از این پل منوط به رفع معارضین ملکی بخش شمالی کندروی بزرگراه شهید بروجردی بوده و با گشایش آن، علاوه بر بهبود دسترسی‌های محلی به بازار آهن، اتصال به غرب بزرگراه شهید بروجردی و بزرگراه آزادگان تسهیل می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی به مرز ۲۶ درصد رسیده و از ۵ دستگاه پل تقاطع بلوار بهار، ۲ پل در مراحل اولیه اجرای شمع، ۲ پل در مرحله سونداژ و یک پل نیز در مرحله تأیید نقشه است.

احداث فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی به طول یک کیلومتر حد فاصل میدان الغدیر تا ابتدای بلوار بهار، در دوره ششم مدیریت شهری از تیرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد. بزرگراه شهید بروجردی شامل دو مسیر تندروی شمالی و جنوبی در سطح منفی یک هریک دارای ۳ خط عبوری و یک لاین اضطرار و دو کندروی شمالی و جنوبی در سطح صفر هریک با ۲ خط عبوری است.

کد خبر 6083581

دیگر خبرها

  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور‌کار وزارت آموزش‌وپرورش
  • گشایش در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد