Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید سعید نظرى‌نژاد در وصیت‌نامه خود آورده است: بدانید شهیدان زنده هستند و ما پیروز هستیم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سعید نظرى نژاد:

به‌نام خدا

درود بر رهبر کبیر انقلاب خمینى بت‌شکن که جهان را پر از نور کرد و راه شهادت را بر جوانان نشان داد، ما را رهبرى کردى؛ خداوند تا انقلاب مهدى(عج) خمینى را نگهدار.

سلام بر پدر و مادر عزیزم امیدوارم خداوند شما را حفظ کند و بتوانید هر چه بهتر و بیشتر در خدمت انقلاب و اسلام باشید. پدر و مادر عزیزم از اینکه حس مى‌کردم در مکانى راحت قرار بگیرم و در سنگر نباشم غمگین بودم. من نمی‌توانستم بقبولانم که سروران خودم در مرزها شهید شوند و من هر روز شاهد این باشم که فلان کس کشته یازخمى شد. پدر و مادر چگونه مى‌توانستم مشاهده کنم که هر روز تعدادى از بهترین جوانان ما کشته مى‌شوند و من به کارهاى روزمره مشغول باشم مى‌دانم از دست دادن من شاید سنگین باشد ولى غم از دست دادن حسین(ع) بر فاطمه زهرا(س) سنگین نبوده مگر آنها نبودند که کشته شدند تا دین اسلام پا برجا باشد من هم به نوبه خود از آقا و سرورم حسین(ع) درس مبارزه و جهاد و درس شهادت را یاد گرفتم.

من آموختم که زندگى مادى نکبت‌بار است و نباید منتظر باشم ما را فرا گیرد بلکه ما باید سراغ مرگ برویم مگر انسان یک دفعه بیشتر مى‌میرد پس چه بهتر که آن یک دفعه در راه خدا باشد. بدانید شهیدان زنده هستند و ما پیروز هستیم و دعا کنید خداوند از گناهان من بگذرد.

شما اى برادران عزیزم پیوسته در راه خدا و اعتلاى اسلام کوشا و تمام فرامین امام را بر جان دل پذیرا باشید.

اى خواهران عزیز حجاب و عفت و پاکدامنى را سرلوحه زندگى خودتان قرار دهید و همیشه فاطمه‌وار و زینب‌گونه زندگى و مبارزه کنید.

اى امت شهید پرور دیگر عرضى ندارم. خدانگهدارتان باشد. سلام مرا به امام عزیز برسانید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.  

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت ولايت جبهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۲۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کار سخت و بار سنگین بوده اما آنچه پشتیبان حقیقی است روح بلند خود شهدا می‌باشد.

وی بیان داشت: بدانید شهدا مردم و مدیران و…را تنها نگذاشته اند و حامی هستند، باید ما عزم خود را جزم کنیم و با انگیزه تمام عیار وارد میدان شویم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به کنگره‌های برگزار شده در سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: دو کنگره بزرگ در استان برگزار شده است و مدام شاهد کنگره‌ها بوده ایم؛ به صورت مدام تلاش شده یاد شهدا زنده بماند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای برگزاری کنگره‌های پیشین زیاد و عرصه مهمی برای جهاد تبیین، مکتب، مرام و راه شهدا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به آثار ماندگار کنگره شهدا در سال‌های گذشته تصریح کرد: ۲۰ بهمن ماه، روز چهارمحال و بختیاری که بیعت بختیاری‌ها با حضرت امام بود، هویت ساز شد.

وی درباره مطالبه مقام معظم رهبری برای برگزاری کنگره بیان داشت: باید آرمان شهدا زنده بماند و هنر به معنای واقعی رنگ و جلای شهدایی پیدا کند، باید هنرمندانه بتوانیم آرمان شهدا را در جامعه ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید جلسات متعدد و پی در پی داشته باشیم گفت: وحدت و انسجام خوبی در بین دستگاه‌ها این استان وجود دارد.

وی گفت: باید تمام ظرفیت‌ها را به میدان بیاوریم تا شاهد ادای حق بزرگ باشیم.

کد خبر 6087913

دیگر خبرها

  • زنده گیری ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است