Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزایری گفت: غربالگری گروه های پرخطر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است و تاکنون ۱۱۷ هزار نفر از مردم برای شناسایی بیماران کرونایی غربالگری شدند.

«راشد جزایری» امروز (چهارشنبه ۲۰ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: غربالگری گروه های پرخطر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است و تاکنون ۱۱۷ هزار نفر از مردم برای شناسایی بیماری کرونا غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: غربالگری گروه های پرخطر در ۲ مرحله در سطح استان صورت گرفته است که هم اکنون در مرحله ذوم آن قرار داریم.

 

وی ابراز کرد: در مرحله دوم غربالگری ویروس کرونا شش گروه هدف را انتخاب کردیم که این شش گروه ۱۴ درصد جمعیت استان چهارمحال و بختیاری را تشکیل می دهد.

 

جزایری در ادامه تصریح کرد: شش گروه هدفی که در استان غربالگری می شوند شامل بیماران دیابت، فشارخون، آسم، بیماری ‌های زمینه‌ای، مادران باردار و افراد مبتلا به اضافه وزن هستند.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه غربالگری گروه های پرخطر از ۹ فروردین آغاز شده است گفت: شش گروه هدفی که در استان غربالگری می شوند شامل ۱۳۵ هزار نفر هستند که تاکنون ۱۱۷ هزار نفر از آن ها در سطح استان غربالگری شده اند.

 

وی به سامانه سلامت اشاره کرد و افزود: مردم استان می توانند با مراجعه به سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir پیگیر وضعیت سلامتی خود شوند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: غربالگری کرونا پیشگیری از کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری هزار نفر شش گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.
به گفته وی، بارش برف در ارتفاعات و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.
کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای فردا آسمانی صاف تا کمی ابری و کاهش نسبی دما مورد انتظار است.
به گفته قطره، برای روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری