Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: دوست داریم حتماً لیگ دسته اول برگزار شود، اما باید دید کرونا تا چه زمانی مسابقات را تعطیل خواهد کرد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جلسه اخیر سازمان لیگ با رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: مهمترین موضوعی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، برگزاری یا عدم برگزاری لیگ دسته اول بود که طبیعتاً با توجه به وضعیت موجود، نمی‌شود به طور قطع در این خصوص تصمیم‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علیرضا دبیر تصمیم‌گیری در این مورد را به سازمان لیگ محول کرد. من به شخصه مخالف برگزار نشدن این رقابت‌ها هستم، اما در صحبتی که با مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش داشتم، وی گفت که احتمالاً تا اول خرداد هیچ مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تا امروز با اعلام آمادگی شش تیم (چهار تیم آزاد و دو تیم فرنگی) برای حضور در لیگ دسته اول مواجه بوده‌ایم که قطعاً به این تعداد اضافه هم خواهد شد. من از دو حیث می‌گویم برگزاری لیگ دسته اول به سود کشتی است. یکی اینکه وقتی چیزی را به راحتی به دست می‌آوری، به اندازه کافی قدرش را نمی‌دانی. حضور در لیگ دسته اول یک عامل انگیزشی برای لیگ برتر است.

رئیس سازمان لیگ کشتی افزود: نکته دوم هم اینکه برخی از استان‌های ما با وجود علاقه داشتن برای حضور در لیگ، ظرفیت بومی لازم را به این منظور ندارند و اگر در لیگ برتر شرکت کنند صرفاً یک اسپانسر می‌شوند که به دلیل نداشتن ظرفیت بومی در حد لیگ برتر، در داخل استان نیز با استقبال مواجه نمی‌شوند. استان‌هایی مثل یزد، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد و... اینها اما می‌توانند در لیگ دسته اول حاضر شوند. هادی حبیبی هم قرار است یک تیم دانشگاهی به لیگ دسته اول بیاورد. کشتی به این شکل در استان‌ها توسعه بیشتری خواهد داشت.

نصیرزاده در مورد تغییری که ممکن است در زمان برگزاری لیگ برتر ایجاد شود، خاطرنشان کرد: قبلاً قرار بود بلافاصله بعد از المپیک، یعنی از 25 مرداد استارت لیگ برتر را بزنیم. نظر دبیر این بود که حالا هم باید نهایتاً تا اول شهریور لیگ برتر را آغاز کنیم، اما من فکر می‌کنم بتوانیم رئیس فدراسیون را راضی کنیم که یک مقدار لیگ برتر با تأخیر آغاز شود و قبل از آن لیگ دسته اول را به انجام برسانیم. مثلاً دو هفته بیشتر از دبیر وقت بگیریم و به صورت فشرده، به همان سبکی که لیگ برتر فصل گذشته فرنگی را برگزار کردیم، مثلاً با برگزاری دو مسابقه در هفته، این رقابت‌ها را به انجام برسانیم.

وی یادآور شد: باز هم تأکید می‌کنم که همه چیز به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا بستگی دارد که از چه زمانی و با چه شرایطی اجازه برگزاری مسابقه داده خواهد شد. ما دوست داریم که لیگ دسته اول حتماً برگزار شود چون پشتوانه‌ای قوی برای لیگ برتر ما است. این یک عامل انگیزشی است و باعث تجربه لیگ از سوی استان‌های کمتر برخوردار می‌شود. گرچه در لیگ برتر، چرخه اقتصادی خیلی اهمیت دارد، اما در لیگ دسته اول توسعه و استعدادیابی مهم است.

تصمیم‌گیری نهایی در مورد لیگ دسته اول کشتی به سازمان لیگ محول شد

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی لیگ دسته اول برگزاری لیگ سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور