Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته رئیس انجمن گاوداران کشور کاهش میزان تولید گوشت گوساله در کشور صحت ندارد و وضعیت مانند گذشته ادامه دارد. تاریخ انتشار: 08:35 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۸۱۱ سید احمد مقدسی رئیس انجمن گاوداران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص وضعیت تولید گوشت گوساله در کشور اظهار کرد: اخبار مبنی بر کاهش میزان تولید گوشت گوساله در کشور صحت ندارند و وضعیت عرضه و تقاضا بسیار مطلوب و در کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وضعیت تولید گاوداران چه در زمینه گوشت و چه در زمینه لبنیات در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد به طوری که هم اکنون با مازاد تولید مواجه هستیم.

رئیس انجمن گاوداران کشور بیان کرد: با شروع ویروس کرونا در ابتدا تقاضا برای گوشت قرمز کاهش پیدا کرده بود، اما اخیراً با توجه به اهمیت این خوراکی برای افزایش سیستم دفاعی بدن، تقاضا به حالت عادی بازگشته است.

مقدسی ادامه داد: قیمت گوشت گوساله با توجه به مازاد تولید در برخی از استان‌ها کاهش جزئی پیدا کرده است، اما در استان تهران شاهد هیچ گونه نوسان قیمتی نبوده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه وزارت صنعت با صادرات ۱۰ هزار تن گوشت گوساله موافقت کرده است که امیدوارم این شرایط ادامه یابد تا برای کشور  ارزآوری مطلوبی رقم خورد.   بیشتر بخوانید: تولید گوشت قرمز به ٦٨ هزارتن رسید   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی تولید گوشت گوساله در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزدیک به ۲ درصد سطح کشور پوشیده از برف است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت مدیریت منابع آب ایران، فیروز قاسم‌زاده درباره آخرین وضعیت پوشش برفی کشور اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوا و ذوب برف، پوشش برفی کشور در روز ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ به زیر ۲ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: این میزان برف به طور عمده در البرز، زاگرس میانی و مناطقی از شمال غرب کشور واقع شده است و بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد.

سختگوی صنعت آب با بیان اینکه مقایسه پوشش برفی کشور با متوسط ۲۰ ساله، نشانگر افزایش حدود ۱۵ درصدی است، خاطرنشان کرد: این در حالیست که آب معادل برف موجود در مناطق پوشیده از برف در وضعیت معادل با متوسط ۲۰ ساله قرار دارد.

سطح پوشش برفی کشور یکی از شاخص‌های مهم در تامین آب مورد نیاز در بخش‌های مختلف است و هرچه این میزان بیشتر باشد، وابستگی تامین آب از منابع زیرزمینی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • حدود ۳ میلیون راس دام سبک مازاد بر نیاز کشور است
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳+جدول
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد
  • جمعیت دام سبک به ۷۱ میلیون راس رسید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • تولید ۱۸ هزار و ۶۶۱ تن گوشت مرغ در خراسان رضوی طی حدود یک ماه
  • ۲ درصد سطح کشور پوشیده از برف است / کدام استان ها برف دارند؟
  • نزدیک به ۲ درصد سطح کشور پوشیده از برف است