Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:47:58 GMT

سمن‌های جوان ملایر ۱۰ هزار ماسک تولید کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۴۴۴

سمن‌های جوان ملایر ۱۰ هزار ماسک تولید کردند

محرم روزبه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ سمن کارآفرین شهرستان ملایر با راه اندازی کارگاه تولید ماسک فعالیت خود را از اسفندماه سال قبل آغاز و دستاوردهای بسیار خوبی را در زمینه تامین ماسک بهداشتی مورد نیاز مردم داشته اند.

وی اضافه کرد: با حمایت های صورت گرفته یکی از سمن های کارآفرین جوان ملایر با ۱۲ چرخ خیاطی توانست نزدیک پنج هزار ماسک تولید و بین اقشار آسیب پذیر به صورت رایگان توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزش و جوانان همدان بیان کرد: یکی دیگر از سمن های جوان ملایر نیز با تامین ۱۴ چرخ خیاطی و با حمایت دستگاه ورزش و سپاه ناحیه ای شهرستان اقدام به تولید پنج هزار ماسک کرد.

روزبه یادآور شد: این ماسک های بهداشتی نیز به صورت نیم بها در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی افزود: در مجموع ۳۲ نیروی انسانی در زمینه تولید ماسک های بهداشتی در قالب این ۲ سمن کارآفرین فعالیت دارند.

معاون اداره ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همچنین سه سمن جوان این استان در زمینه عملیات ضد عفونی معابر و تامین و توزیع بسته های بهداشتی فعالیت چشمگیری را در این یک ماه اخیر داشته اند.

استان همدان دارای بیش از یکصد سمن جوان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان استان همدان ماسک نیروی انسانی ورزش و جوانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی