Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@00:25:34 GMT

۱۳ هزار کشته ناشی از کرونا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۴۴۶

۱۳ هزار کشته ناشی از کرونا در آمریکا

طبق جدیدترین آمار و ارقام، ظرف ۲۴ ساعت گذشته، تعداد تلفات کروناویروس در ایالات متحده آمریکا با افزایش یکهزار و ۸۶۸ مورد به ۱۲ هزار و ۸۵۴ نفر رسید. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جدیدترین آمار و ارقام شیوع ویروس ناشناخته کرونا حاکی از آن است که تعداد قربانیان «کووید-۱۹» در آمریکا به ۱۲ هزار و ۸۵۴ نفر افزایش یافت و شمار مبتلایان به این ویروس در ایالات متحده آمریکا به ۴۰۰ هزار و ۴۱۲ مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق آخرین آمار مربوط به پایگاه اطلاع‌رسانی «worldometer»، تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا ظرف ۲۴ ساعت گذشته با افزایش یکهزار و ۸۶۸ مورد رکورد تازه‌ای زده است و آمار تلفات این ویروس ناشناخته در ایالات متحده را به مرز ۱۳ هزار نفر نزدیک کرده است.

آمار منتشر شده همچنین حاکی است که نیویورک همچنان با ۱۴۲ هزار و ۳۴۸ فرد مبتلا و پنج هزار و ۴۸۹ قربانی بعنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا شناخته شده است.

«نیوجرسی» با ۴۴ هزار و ۴۱۶ مورد ابتلا و یکهزار و ۲۳۲ مورد فوتی و «میشیگان» با ۱۸ هزار و ۹۷۰ مورد ابتلا و ۸۴۵ قربانی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در آمریکا بعد از نیویورک دارند.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا در آمریکا بحران کرونا در آمریکا ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن به کمک‌های جدید ایالات متحده آمریکا به اوکراین واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، آنتونوف امروز چهارشنبه تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا طرف جنگ را گرفت، طرف شرارت قرار گرفت و از فاشیسم حمایت کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: واشنگتن مسئولیت خود را بر اساس منشور سازمان ملل در قبال مسئولیت صلح و امنیت نقض کرد.

این دیپلمات روسیه خاطر نشان کرد: ایالات متحده با ارائه کمک های جدید به کی یف، در لبه درگیری مستقیم بین قدرت های هسته ای قرار گرفته است.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی قبل لایحه کمک‌های 95 میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود.

به گفته رئیس جمهور آمریکا، واشنگتن مهمات برای دفاع هوایی، توپخانه، سیستم‌های موشکی و خودروهای زرهی به اوکراین ارسال خواهد کرد.

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • سیاست‌های آمریکا با ادعای طرفداری از صلح فاصله زیادی دارد