Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید صاددق حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت‌های مختلف سپاه بیت‌المقدس کردستان در راستای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان در کنار سایر نهادها و ادارات و سازمانهای دولتی اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح این استان در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های سپاه بیت المقدس کردستان که با همکاری ارتش، فرماندهی انتظامی، شهرداری ها و جمعیت هلال احمر از ۱۸ اسفندماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، ضدعفونی معابر عمومی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در راستای اجرایی کردن این طرح هر شب تمامی معابر عمومی در سطح شهرهای مختلف استان کردستان به صورت مستمر و منظم ضدعفونی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه تا این لحظه بالغ بر ۵۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح استان کردستان مورد استفاده قرار گرفته است، یادآور شد: خوشبختانه در سایه تعامل و همکاری صورت گرفته و همچنین با کمک تمامی بسیجیان سطح استان این طرح با بهترین کیفیت ممکن و به صورت شبانه‌روزی در دست اجراست.

سردار حسینی ضمن تاکید بر اینکه برای شکست ویروس کرونا وجود همدلی و همکاری یکی از نیازهای اصلی و ضروری است، افزود: سپاه بیت المقدس کردستان در سایه همراهی تمامی بسیجیان در دیگر حوزه های مورد نیاز نیز فعالیت ها و برنامه های خوبی را در راستای مقابله با ویروس کرونا اجرایی کرده است.

وی با اشاره به شکل گرفتن فعالیت های مختلف جهادی در راستای تامین اقلام مورد نیاز به ویژه ماسک و لباس های مخصوص بیمارستانی، گفت: هم اکنون در سطح استان کردستان ده ها کارگاه تولیدی با حضور گروه های جهادی و بسیجیان استان کردستان ایجاد شده و روزانه تولیدات خود را در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار می دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به راه اندازی نقاهتگاه ها اشاره کرد و گفت: در همین راستا نیز سپاه بیت‌المقدس کردستان از تمامی توان و ظرفیت های بهداشتی و درمانی خود در راستای کمک به شکست ویروس کرونا استفاده کرده است.

وی در پایان بار دیگر از مشارکت بسیار خوب بسیجیان در راستای اجرایی کردن طرح های مختلف مقابله با ویروس کرونا از سوی سپاه بیت‌المقدس کردستان تقدیر کرد و افزود: بسیج در هر شرایط زمانی و مکانی در آماده خدمت به مردم است و در این راستا از تمامی توان خود به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری می‌کند.

کد خبر 4895211

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صادق حسینی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین سپاه بیت المقدس کردستان مقابله با ویروس کرونا استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند

استاندار کردستان گفت: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها، مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، با تاکید بر حمایت از این نهاد اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای سرانه مطالعه امری ضروری برای جامعه است.

وی برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان را در راستای رفع مسائل و مشکلات این نهاد مهم ارزیابی کرد و افزود: ارتباط مؤثر رؤسای کتابخانه‌های عمومی با فرمانداران در شهرستان‌ها می‌تواند به نفع کتابخانه‌های عمومی باشد و به ارتقای شاخص‌های کتاب‌خوانی کمک کند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها توجه داشته باشند.

فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در کردستان

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در استان تاکید کرد: از این تعداد ۵۴ باب نهادی و ۲۸ باب دیگر مشارکتی است.

وی افزود: هم‌اکنون بالغ بر ۴۵ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان عضویت دارند که بخش زیادی از اعضا را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی را در ایجاد دلگرمی متولیان این حوزه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این حمایت‌ها در نهایت به نفع استان و کشور است و سبب توسعه فرهنگی می‌شود.

حسنی‌خونسار با اشاره به بعضی مشکلات عمرانی در کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: کتابخانه باید محیطی امن و آرام برای اعضا و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی باشد که این امر زمینه را برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: حمایت‌های استاندار کردستان از مقوله کتاب و کتاب‌خوانی مایه دلگرمی فعالان این حوزه است و بدون شک در ارتقای شاخص‌های فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 746838

دیگر خبرها

  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی