Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:14:21 GMT

فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» در فضای مجازی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۴۷۴

فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» در فضای مجازی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، با هدف ایجاد نشاط و پربارسازی اوقات فراغت مخاطبین کانون در طی دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع بیماری کرونا، کانون استان قزوین فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» را در فضای مجازی منتشر کرد.

این فراخوان در دو بخش هنری شامل رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و بخش ادبی شامل شعر، داستان کوتاه و متن ادبی با موضوع بهار، امید و نیز موضوع آزاد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان در دو گروه سنی ۷ تا ۱۳ سال و ۱۳ تا ۱۷ سال می‌توانند تا پایان اردیبهشت آثار خود را از طریق فضای مجازی (پیام رسان واتساپ) در بخش ادبی با شماره ۰۹۱۰۲۸۱۰۵۴۲ برای مهدی مردانی «کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان» و در بخش هنری با شماره ۰۹۱۲۷۸۷۶۸۲۳ برای فیروزه ولدآبادی «کارشناس هنری کانون استان» ارسال کنند.

هر شرکت کننده می‌تواند در هر بخش سه اثر ارسال کند و پس از داوری به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.

در ارسال آثار هنری نیازی به اسکن آثار نیست و عکاسی با گوشی تلفن همراه در صورت برخورداری از کیفیت کافی، پذیرفته است و در بخش شعر نیز محدودیتی برای موضوع و قالب آثار وجود ندارد.

کد خبر 4895217

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان فراخوان حوزه هنری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: دبیرخانه این جشنواره در ۲ بخش عمومی و دانش آموزی با موضوعات فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت اثر می‌پذیرد.

کمال مظفری افزود: متقاضیان می‌توانند در چهار محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ و موشن گرافی و پویانمایی و انیمیشن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری به صورت فاخر تولید کردند و نیز ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شود.

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: در بخش عمومی نیز افراد و ظرفیت‌های استان شناسایی می‌شود و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

کمال مظفری افزود: با بیان اینکه ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا از معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود افزود: این جشنواره در دوره‌های گذشته به صورت کشوری برگزار شده بود و برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.

او، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان می‌توانند آثار خود را به آیدی ۶ DEFAMAJAZi @ در پیام‌رسان‌های مختلف ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان