Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حبیب شهسواری صبح چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده قطور خوی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در استان توزیع شده است افزود: ۴۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی دیگر نیز تا نیمه اول ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی در راستای حمایت افراد و خانوارهایی که به سبب شیوع بیماری کرونا کسب و کار خود را از دست داده و یا محل کسب خود را تعطیل کرده‌اند توزیع می‌شود افزود: با شناسایی جامعه هدف توسط پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات، این بسته‌ها هر هفته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین با تجلیل از تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا گفت: سپاه در مقابله با ویروس کرونا و در کنار اجرای رزمایش بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت طرح حمایت از آسیب دیدگان از کرونا را هم اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: سپاه برای آماده‌سازی تیم‌های خدمات پزشکی از جمله بهیار برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان نیز اقدامات مهمی را داشته است و از آنجایی که گردان‌های سپاه در همه زمینه‌ها خوداتکا هستند در این گردان‌ها نیروهایی نیز ضمن تسلط بر اسلحه و ادوات نظامی دوره‌های امدادی را نیز گذرانده‌اند.

سردار شهسواری با اشاره به ایجاد نقاهتگاه‌های بیماران کرونا در شهرهای استان و خوی اظهارکرد: افزایش تخت‌های بیمارستانی خوی ظرفیتی مهمی در کنار وحدت و همدلی مردم این شهرستان برای مقابله و شکست ویروس کرونا در این شهرستان است.

محمد عابدی فرماندار خوی هم در این نشست از غربالگری بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان برای تشخیص ویروس کرونا خبر داد و گفت: در اجرای رزمایش بیولوژیکی مدافعان سلامت با محوریت بسیجیان و خیران سلامت بیش از یک میلیون ۵۰۰ هزار لیتر محلول برای ضد عفونی و گند زدایی معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی مصرف شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان به مناطق زلزله زده قطور خوی رفت و از نزدیک با روند آوار برداری و امداد رسانی و مشکلات مردم منطقه آشنا شد.

سردار شهسواری روند آوا برداری و خدمات رسانی به زلزله زدگان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در نشست با متولیان بازسازی نسبت به تسریع در روند آوار برداری و بازسازی تصمیمات لازم گرفته شده است.

وی همچنین در بازدید از یگان‌های سپاه در منطقه قطور خوی از تلاش‌های این یگان‌ها در امداد رسانی به زلزله زدگان قطور و فعالیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

کد خبر 4895222

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین توزیع می شود ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    در شبانه روز گذشته این پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبر های خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین لزوم آموزش یک رشته ورزشى افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • شوی غربی برای حمایت از جنگ‌طلبی صهیونیست‌ها | دست بسته گروه ۷ در برابر ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش