Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:44:09 GMT

سلامت ماموران قرائت کنتور برق در کرمان پایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۵۸۱

سلامت ماموران قرائت کنتور برق در کرمان پایش می‌شود

محمود شهبا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران قرائت کنتورهای برق مجهز به لوازم بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی هستند که پس از بازدید از هر منزل مسکونی ابزار و تجهیزات خود را ضدعفونی می کنند و جای نگرانی برای انتقال بیماری از این طریق وجود ندارد.  

وی با اشاره به تشکیل و راه اندازی پویش صنعت برق همیشه بیدار تصریح کرد: صنعت برق به منظور کمک به کنترل شیوع ویروس کرونا، تمام توان خود را به کار گرفته و در کنار کادر درمانی کشور ایستاده است و به مشترکین اطمینان می دهیم که حضور ماموران قرائت کنتورها و یا لوازم اندازه گیری هیچگونه خطری از نظر انتقال بیماری کرونا ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تاکید کرد: تا حد امکان مراجعات حضوری مردم به ادارات برق با توسعه خدمات غیرحضوری کاهش یافته و علاوه بر آن مأموران قرائت کنتور روزانه توسط گروه ایمنی و بهداشت طرح پایش سلامت انجام شده و از نظر ابتلا به بیماری تب سنجی می شوند که در صورت سلامت کامل برای قرائت کنتور به درب منازل مشترکان مراجعه می کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برای به حداقل رساندن مراجعه مشترکان به ادارات برق و حضور مأموران قرائت کنتور به درب منازل، شرکت توانیر و شرکت های توزیع خدمات غیرحضوری را توسعه داده است.

شهبا با بیان اینکه ماموران آموزش های لازم را برای رعایت موارد بهداشت فردی و انجام قرائت کنتور بدون آلودگی احتمالی را کسب کرده اند گفت: مشترکان خانگی برای اطمینان خاطر همچنین می توانند پس از اتمام کار قرائت کنتور به رغم رعایت نکات بهداشتی توسط ماموران برای اطمینان خاطر مسیر تردد مامور به منزل و محل هایی که نیاز است را ضدعفونی کرده تا نگرانی آن ها برطرف شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان افزود: مشترکان در صورت قرائت نکردن کنتور یا عدم همکاری با مامور قرائت می توانند تنها با داشتن شناسه قبض ۱۳ رقمی، کنتور برق خود را قرائت و به شماره تلفن همراه که توسط مامور ابلاغ می شود، اعلام کنند.

وی تصریح کرد: به منظور اعلام رقم برق قرائت شده از روی کنتورها نیز چهار روش شامل پایگاه‌های اینترنتی، اپلیکیشین های موبایلی، پیامک و تماس تلفنی در نظر گرفته شده است.

شهبا بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، صیانت از حقوق شهروندان و کاهش ترددهای غیرضروری، میز خدمت راهنمای مراجعان و انجام امور اداری در ورودی ساختمان اداری مجموعه شرکت توزیع برق تعبیه و راه اندازی شده است و مشترکان حتی الامکان برای انجام کارهای غیر ضرور به اداره برق مراجعه نکنند تا طرح فاصله گذاری اجتماعی به درستی رعایت شود.  

وی تاکید کرد: مشترکین توزیع برق کرمان درخواست های خود را از طریق سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www. Nked.co.ir ثبت و به صورت غیرحضوری پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال کرمان گفت: در آینده نزدیک با فراهم شدن و توسعه بستر مناسب برای ثبت شماره کنتور های برق توسط مشترک به صورت غیر حضوری شاهد کاهش مراجعات مردمی به شرکت های توزیع برق خواهیم بود.

شرکت توزیع برق شمال کرمان وظیفه تهیه و توزیع برق هفت شهرستان شمالی استان را به عهده دارد

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا انرژی برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا انرژی برق شركت توزيع نيروی برق خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا انرژی برق شركت توزيع نيروی برق شرکت توزیع برق شمال قرائت کنتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه کرده و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، ماموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در نهایت ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع موادمخدر کرده بودند، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم