Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:25:07 GMT

استقرار بارج در اسکله بندر ترکمن

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۶۵۷

استقرار بارج در اسکله بندر ترکمن

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ دوم محمد حسین برجسته ملکی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: لایروبی کانال های ورودی خلیج گرگان با ساخت سازه بارج توسط سازمان همیاری شهرداری و پسماند و همکاری استانداری گلستان به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: این سازه بارج در ابعاد : ۱۰ متر در ۲۸ متر به وزن ۸۰ تن و میزان بارگیری ۱۰۰ تن تحویل اداره بنادر و کشتیرانی در بندرگز شده و در محل اسکله بندرترکمن مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برجسته ملکی ادامه داد: از این بارج برای انتقال مصالح و ماشین آلات جهت اجرای ساخت پروژه های گردشگری در آشوراده و همچنین لایروبی کانال های منتهی به خلیج گرگان بکارگیری می شود که اجرای این سازه سهم بسزایی در سهولت تردد شناورها و اعزام به گشت ها و همچنین انتقال تجهیزات سازمانی به جزیره آشوراده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امید است با انجام پروژه های گردشگری و ایجاد اشتغال زایی، اقتصاد مردم مرزنشین رونق پیدا کند و از طرفی با باز شدن کانال ها ی عبوری از خلیج گرگان به دریا میزان صدمات شناوری کاهش چشمگیری پیدا کند.

کد خبر 4895200

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن مرزبانی لایروبی دریای خزر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکله‌های گردشگری دریایی در رودخانه کارون، گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۸ هزار و ۷۵۹ نفر از اسکله‌های گردشگری دریایی بندرخرمشهر بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی عسکری با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکله‌های گردشگری دریایی در رودخانه کارون، اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی (24 اسفندماه) تاکنون 8 هزار و 759 نفر از اسکله‌های گردشگری دریایی بندر خرمشهر بازدید کردند.

وی با تاکید بر اهمیت گردشگری دریایی افزود: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب 8 پست اسکله فلزی در 4 نقطه رود کارون به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیرساخت‌های گردشگری دریایی خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی در سال‌های گذشته انجام شد که خوشبختانه در ایام نوروز با استقبال گسترده مسافران و گردشگران رو به رو می‌شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: محدوده طرح ایمنی سفرهای نوروزی در رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود.

عسکری بیان کرد: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.

وی یادآور شد: طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز از 24 اسفندماه آغاز شده است و تا 24 فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • استقرار جوی آرام و پایدار درآذربایجان غربی
  • نجات مسافر از گل و لای خلیج گرگان
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر