Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلودگی هوا و گرد و غبار ادارات دولتی و بانک‌های شهرستان کرمان را امروز چهارشنبه بیستم فروردین ماه به تعطیلی کشاند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به ورود توده گرد و غبار از سمت استان یزد به استان کرمان اظهار داشت: این توده گرد و غبار شهرهای شمالی استان را در گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حسب اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست غلظت این ذرات در شهر کرمان به 28 برابری حد مجاز رسیده است گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی این وضعیت تا عصر امروز پایدار است.

هواشناسی ایران 99/1/19| تداوم بارندگی‌ها در اکثر مناطق کشور تا شنبه آیندهتمام شهرستان‌های استان کرمان به ایستگاه سنجش گرد و غبار نیاز داردهشدار فرمانده انتظامی کرمان: افزایش ترددها در استان؛ اعمال قانون و توقیف خودروهای متخلف با جدیت ادامه دارد

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: براساس تصمیم کارگروه استانی آلایندگی هوای و به منظور حفظ سلامت شهروندان، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی و موسسات دولتی در شهرستان کرمان به استثناء مراکز نظامی و انتظامی و بهداشتی و درمانی و امدادی امروز چهارشنبه بیستم فروردین ماه تعطیل اعلام شده است.

مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز با بیان اینکه از شب گذشته در افزایش غلظت گرد و خاک در شهرستان‌های انار و رفسنجان آغاز شد که اکنون کاهش یافته اما در شهرستان زرند میزان غلظت گرد و غبارها در حال افزایش است گفت: کانون این ریزگردها منطقه یزد است.

مجید سعیدی مدیرکل بحران استانداری کرمان اظهار داشت: در مورد تعطیلی سایر شهرستان‌ها، بانک‌ها و بخش خصوصی تصمیم‌گیری به‌عهده فرمانداران و مسئولان ذیربط است.

علی بابایی فرماندار کرمان نیز از تعطیلی کلیه شعب بانک‌های شهرستان کرمان به علت آلودگی هوا در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار این شهرستان کتاب و کتابخوانی را یکی از مهمترین موضوعات مقام معظم رهبری دانست و افزود :  سرانه مطالعات پایین است  و این نیازمند یک حرکت جدیست و این را می طلبد که هر اداره ای یک پیشخوان کتاب  داشته باشد .

   محمد نوبخت نیا  استفاده از ظرفیت  فضای مجازی برای تبیین  اقدامات صورت گرفته را  فرصت دانست و تصریح کرد : شما با اطلاع رسانی دقیق و کامل باعث گفتن عملکرد دولت نیستید  بلکه فراتر از آن عملکرد و ارزش های نظام را بالا  می برید و در این امر مهم باید قدم های اساسی برداشته شود .

فرماندار شهرستان نقده ، نگهداری را مهمتر از خرید دانست و افزود : امانت داری باعث جذب و بهتر شدن فضای کتابخانه ها خواهد شد   و برای  دیدار با نویسندگان  مقرر گردید در سال جاری  جلسه ای صورت گیرد .

 

مسئول کتابخانه های شهرستان نقده با اشاره به وضعیت کتابخانه ها افزود : نسبت به سال گذشته دو گلوگاه امانت و عضویت داریم که باعث ۲۵ درصدی افزایش عضویت شده ایم و هم اکنون دو هزار و۲۰۰ عضویت داریم  و امانت نیز بالا رفته است .

 بیرامی  در خصوص جذب اعتبارات با کمک و پیگیری های فرماندار افزود :  از ۷۰۰میلیون تومان اعتبار تقلیل شده   با رایزنی های صورت گرفته توانستیم  ۳۰۰ میلیون جذب کنیم ، که تا به امروز ۵۰ میلیون تومان تحقق یافته است و از نیم درصد شهرداریها توانستیم  ۵۰ میلیون تومان از نقده و ۱۵ میلیون تومان از محمدیار برای اولین بار جذب کنیم که همه به کمک های فرمانداری محقق شده و این در حالیست که سالهای قبل درصد ناچیزی می توانستیم جذب کنیم .

وی در ادامه گفت : همچنین نزدیک ۷۰۰ میلیون تومان  با رایزنی ها جذب شده  امروز توانستیم  کتابخانه شهید علمی را تجهیز کنیم  که با کمی کسری بودجه  مواجهیم و مقرر شده توسط خانم معصومی مدیر کل کتابخانه های استان  تامین شود.

بیرامی با تشکر از دولت به دلیل  رفع مشکلات این کتابخانه و احیای مجدد آن که از سال ۹۳ رسما تعطیل شده بود در سال ۱۴۰۰ مجددا شروع و احیا شده که آغاز بکار کرده است .

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • خستگی، خواب آلودگی و واژگونی علت اصلی تصادفات کرمان
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها