Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد تهیه گزارشی از نحوه هزینه‌کرد برداشت‌های پی‌درپی دولت از صندوق توسعه ملی تهیه و ارائه به مجلس دور بعدی استقبال کرد. تاریخ انتشار: 09:04 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۹۱۰

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سید نظام‌الدین موسوی در یک پیام توئیتری نوشت: رئیس جمهور از موافقت رهبرانقلاب با برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بحران کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم آقای روحانی هم با ادامه تصمیمات غیرکارشناسی موجب نشوند این یک میلیارد یورو نیز مانند زحمات مسئولان بهداشتی کشور در کنترل اپیدمی کرونا به هدر رود.

منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این مسئله خبرنگار میزان که «بهتر نیست مجلس یازدهم گزارشی از نحوه هزینه‌کرد برداشت‌های پی‌درپی دولت از صندوق توسعه ملی تهیه و ارائه کند؟»، گفت: پیشنهاد خوبی است.

به گزارش میزان، الیاس نادارن دیگر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم نیز در یک مطلب توئیتری نوشت: مجوز برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای جبران هزینه‌های کرونایی مردم صادر شده. قبلاً هم برای سیل ۹۸ چنین مجوزی صادر شد. آقایان دولت بدانند که باید ریز حساب این هزینه‌ها را به مجلس یازدهم بفرستند!

بیشتر بخوانید:
روحانی از موافقت رهبر انقلاب با برداشت از صندوق توسعه ملی قدردانی کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید نظام الدین موسوی مجلس یازدهم صندوق توسعه ملی صندوق توسعه ملی منتخب مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت 4 همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بازگشت پیشنهاد برداشت از منابع صندوق در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

این در حالی است که در هفته های گذشته، رئیس مجلس بارها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود