Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@14:32:13 GMT

ملی‌پوشان بسکتبال قم بازیکنان برگزیده آسیا شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۷۵۷

ملی‌پوشان بسکتبال قم بازیکنان برگزیده آسیا شدند

درحالی‌که بازیکنانی از تیم‌های حاضر در مسابقات انتخابی ۲۰۲۱ کاپ آسیا در جمع بهترین‌های این دوره حاضر هستند، پنج نفر از نامزدها بازیکنان شاخص بسکتبال کشورمان محسوب می‌شوند و دو نفر آن‌ها عضو تیم شیمیدر قم می‌باشند که در پنجره نخست انتخابی این کاپ خوش درخشیدند.

محمد جمشیدی و مایکل رستم‌پور از تیم بسکتبال شیمیدر در کنار حامد حدادی، نوید رضایی‌فر و بهنام یخچالی، پنج بازیکن ایرانی حاضر در بین بهترین بازیکن کاپ آسیا به شمار می‌آیند، درحالی‌که حدادی و یخچالی در لیگ چین شاغل هستند و سه بازیکن دیگر در سوپر لیگ کشورمان توپ می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی و رستم‌پور بعد از درخشش خود در مسابقات جهانی سال قبل که به راه‌یابی تیم ملی به بازی‌های المپیک ژاپن انجامید، اسفندماه گذشته به همراه مسعود سلیمانی دیگر بازیکن شیمیدر قم در پنجره نخست پیکارهای کاپ آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم‌های ملی سوریه و قطر عضو تیم ملی بودند.

معرفی بازیکنان شایسته و توانمند نماینده بسکتبال قم به‌عنوان بازیکنان برگزیده این دوره از پیکارهای آسیایی، در آستانه بازی‌های مرحله پلی‌آف فصل جاری دسته برتر این رشته به‌طور حتم انگیزه تمام اعضای تیم را برای کسب موفقیت در ادامه مسابقات لیگ بیشتر خواهد کرد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با حضور بازیکنانی همچون جمشیدی و رستم‌پور به مرحله پلی‌آف رسیده و باید برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر برابر تیم پارسا مشهد قرار بگیرد، مسابقاتی که به دلیل شیوع کرونا هنوز زمان برگزاری آن مشخص نیست.

تیم ملی بسکتبال ایران رقابت‌های مرحله اول انتخابی کاپ بسکتبال آسیا را در حالی پشت‌سر گذاشت که اسفندماه گذشته در تالار آزادی تهران میزبان تیم‌های ملی سوریه و قطر بود که در نخستین مسابقه خود تیم ملی سوریه را با نتیجه ۹۴  بر ۴۸ مقتدرانه از پیش‌رو برداشت، سپس تیم ملی قطر را با نتیجه ۹۵ بر ۵۲ مغلوب کرد.

دیدارهای مرحله دوم مسابقات انتخابی کاپ ۲۰۲۱ بسکتبال آسیا برای تیم ملی کشورمان در آذرماه سال جاری برنامه‌ریزی‌شده و ایران روزهای هفتم و دهم آذر به ترتیب با تیم‌های ملی عربستان و سوریه دیدار می‌کند، ضمن این‌که در مرحله سوم روزهای ۳۰ بهمن و سوم اسفندماه ۱۳۹۹ با قطر و عربستان مسابقه خواهد داد. ر.ج/

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بسکتبال رقابت های لیگ برتر سوریه قم مردان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی ایران در صدر استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی

تیم ملی فوتبال در میدان جوانگرایی عملکرد درخشانی داشته است

طرفداری | تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، با استفاده از بازیکنان جوان، رکورد جدیدی را در فیفادی مارس به ثبت رساند.

در این دو بازی، 4 بازیکن جوان ایرانی به نام‌های سامان فلاح، محمدرضا آزادی، امین حزباوی و محمد قربانی برای اولین بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و تجربه بازی ملی را کسب کردند.

نکته قابل توجه این است که در میان 27 تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا، تنها 13 تیم در فیفادی مارس از بازیکنان جدید در ترکیب خود استفاده کردند.

در این میان، ایران و استرالیا با به کارگیری 27 بازیکن جدید (به استثنای سامان فلاح که سابقه بازی در دیدارهای دوستانه قبل از جام ملت‌ها را داشت) در صدر این لیست قرار گرفتند.

نکته جالب‌تر اینکه، میانگین سنی 3 بازیکن جوان ایرانی که در این دو بازی به میدان رفتند، از همتایان استرالیایی خود پایین‌تر بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • تیم ملی ایران در صدر استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی
  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران