Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در ارتباط ویدیویی با رییس جمهوری با ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در این استان در خصوص مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا، افزود: نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت این استان غربالگری شده است و همین موضوع نقش بسیار مهمی در مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان داشته است.
وی با اشاره به  جدیت این استان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تصریح کرد: در همین راستا ۳۰۰ مامور در مبادی ورودی استان فعال شده، ۸۳ درصد ترددها کاهش یافته و ۹۰ درصد بازار استان خلوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی تصریح کرد: همچنین ۴۰۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد و نظارت‌ها بر روند اجرای طرح فاصله‌گذاری همچنان ادامه دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی برای بازگشایی اصناف کم‌خطر در این استان آماده سازی است، افزود: در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد و با هماهنگی اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی از ۲۳ فروردین این اصناف فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
عباسی خاطرنشان کرد: این استان در خصوص تعداد بیماران مبتلا و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا جزو ۳ استان مطلوب کشور قرار دارد.
رییس جمهوری در این تماس ویدیویی با ابراز رضایت از نحوه اقدامات و فعالیت های استان چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تلاش تمامی پرسنل درمان، مدیران و همکاری و همراهی مردم  قدردانی کرد.

46

کد خبر 1374187

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود

استاندار قم گفت: کندی در تصمیم‌گیری درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی باعث نابودی آن می‌شود، لذا ادارات قم نسبت به این موضوع با سرعت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیم‌گیری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم درخصوص برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی افزود: کُندی در تصمیم‌گیری در این حوزه باعث نابودی و مرگ واحد تولیدی می‌شود و این اقدام برخلاف دستور رهبر انقلاب است.

استاندار قم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مدیریت استان بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا جایی که قانون به ما اجازه داده آن‌ها را حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل مشکل مردم باید اولویت مدیران باشد، تاکید کرد: فرصت کار کردن یک دولت چهار سال است؛ لذا مدیران استان به این موضوع اهتمام داشته و توجه کنند حل مشکل مردم اولویتشان باشد.

آقامیری عنوان کرد: مدیری که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است از قطار خدمتگزاری به مردم پیاده خواهد شد و ما در جابجایی مدیران ناکارآمد اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری