Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:19:57 GMT

استان اردبیل زیر صفر درجه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۸۸۴

استان اردبیل زیر صفر درجه

به گزارش ایرنا،  با توقف بارش برف در  استان از بامداد چهارشنبه هوای سرد بر منطقه حاکم شده و شهرستان های اردبیل ، سرعین ، نیر،نمین،  مشگین شهر،  کوثر ، خلخال و گرمی مغان دمای هوایی بین صفر تا ۵ درجه زیر صفر دارند.

شهرستان سرعین و نیر با ۵ درجه زیر صفر  سردترین مناطق استان اردبیل بوده اند و در این مدت منطقه گرمسیری مغان شامل شهرستان های بیله‌سوار ، پارس آباد و اصلاندوز مغان با ۳ درجه دمای بالای صفر  هوای نسبتا سردی را سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون برف و یخبندان بر اغلب مناطق استان اردبیل حاکم بوده و سرما به بسیاری از درختان به شکوفه نشسته باغات در مناطق سردسیری استان خسارت زده است .

مرکز پایش  راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اعلام کرد: بارش برف و باران در تمامی جاده های استان  جریان داشته  و سطح آنها خیس و لغزنده می‌باشد. 

 اردبیل به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی از هوای بسیار متغیر برخوردار است. در بعضی از سال‌ها با هجوم توده هوای سرد عرض های شمالی ریزش برف و هوای سرد در ۲ ماه نخست بهار بر منطقه حاکم می‌شود.

برچسب‌ها بارش برف بارش باران اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف بارش باران اردبیل بارش برف بارش باران اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز تداوم ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز پنجشنبه تداوم ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی را خواهیم داشت.  

بر این اساس فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و فقط در برخی مناطق مرکزی رگبار باران مورد انتظار است.  در روز‌های ابتدایی هفته آینده افزایش ابر پدیده غالب جوی در استان می‌باشد.  

شایان ذکر است طی همین مدت در برخی مناطق مرکزی، جنوب غربی و شمالی ضمن افزایش ابر رگبار باران دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان