Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی، با توجه به تأکیدات وزیر اقتصاد در نوزدهم فروردین ماه سال جاری از سوی معاونت نظارت مالی و خزانه داری این وزارتخانه، ۳,۳۳۳ میلیارد تومان کمک نقدی در وجه بخشهای درمانی واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، از منابع خزانه داری کل کشور، با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران کرونا، مبلغ ۱,۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مبلغ ۲,۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز شد.

معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی در نوزدهم فروردین ماه سال جاری، مبلغ ۱,۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مبلغ ۲,۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز کرد.

این واریزها با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران کرونا صورت پذیرفته است.

بنا بر اعلام وزارت اقتصاد، تمام اقدامات خزانه داری کل کشور در پشتیبانی مالی از بخش بهداشت و درمان کشور در مقابله با ویروس کرونا در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌شود.

پیش از این نیز در دهم فروردین امسال، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از حساب خزانه داری کل کشور در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف افزایش خدمات مقابله با شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی واریز شده بود.

کد خبر 4895215

منبع: مهر

کلیدواژه: خزانه داری کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی سازمان بیمه سلامت وزارت بهداشت ویروس کرونا ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت ایالات متحده آمریکا وزارت جهاد کشاورزی اوپک بورس وزارت صنعت معدن و تجارت نفت خام گمرک ایران قیمت دلار بورس تهران بازار سهام میلیارد تومان در وجه وجه وزارت بهداشت خزانه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال 85 درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آنها انجام شد، قرار بود که روز سه شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود 3200 میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا 320 میلیارد تومان به صورت نقدی بوده و 2900 میلیارد باقی مانده هم در 12 قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی
  • ایرانی‌ها ۳.۵ برابر استاندارد جهانی شکر مصرف می‌کنند
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • رئیس اداره جمعیت وزارت بهداشت خبر داد؛ افزایش میل خانواده‌ها به فرزند دوم و سوم