Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی المانیتور گزارش داد آمریکا با درخواست ایران از صندوق بین‌المللی پول برای دریافت پنج میلیارد دلار وام جهت مقابله با ویروس کرونا مخالفت کرده است. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با مطرح کردن اتهامات همیشگی کاخ سفید علیه کشورمان در گفت وگو با المانیتور مدعی شده است که ایران این پول‌ها را به گروه‌های «نیابتی» خود اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه صندوق بین‌المللی پول یک ماه قبل اعلام کرد که به کشورهای آسیب دیده از ویروس کرونا وام پرداخت م‌ کند وزارت خارجه کشورمان بلافاصله با ارسال نامه‌ای خواستار اختصاص پنج میلیارد دلار وام شد تا بهتر بتواند با شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

پیشتر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، آمریکا را متهم کرد بود با استفاده از نفوذ خود مانع از اعطای وام در صندوق بین‌المللی پول به ایران می‌شود.

تخت روانچى: برای مبارزه مؤثر با ⁧ کرونا⁩، رفع ⁧ تحریم‌ها⁩ى غیرقانونى آمریکا یک ضرورت استبلومبرگ: به رغم ادعای آمریکا تحریم ها مانع صادرات دارو به ایران استهشدار دیپلمات روسیه به آمریکا درباره تبعات عدم رفع تحریم‌های ایرانتأکید اتحادیه اروپا بر لزوم رفع تحریم‌ها علیه ایرانمقامات ارشد سابق آمریکایی و اروپایی خواستار کاهش تحریم‌های آمریکا علیه ایران شدند


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران اخبار "آمریکا" ویروس کرونا ویروس کرونای جدید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران اخبار آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونای جدید تحریم های ایران اخبار آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونای جدید صندوق بین المللی پول تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088709

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید