Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- توسلی زاده با بیان اینکه از برنامه‌های اصلی دادگستری استان کرمانشاه گسترش برنامه‌های آموزشی به زندانیان است گفت: کمترین مورد ناامنی در سطح زندان‌های استان نداشته ایم. تاریخ انتشار: 09:17 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۹۰۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرنگار میزان، رییس کل دادگستری استان همدان در دیدار آیت الله علماء نماینده، ولی فقیه دراستان کرمانشاه گفت: گسترش برنامه‌های آموزشی و فرهنگی به جامعه و خصوصاً به زندانیان و خانواده‌های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی زاده افزود: خوشبختانه کمترین مورد ناامنی در سطح زندان‌های استان نداشته ایم و همواره در کنار مدیریت زندان ها، به دنبال گسترش رافت اسلامی در سطح استان می‌باشیم.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: با مداقه در احکامی که توسط قضات محترم صادر می‌شود، گاهی به عنوان آموزش ضمن خدمت، موارد اصلاحی را به آنان اعلام می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: برنامه‌ها و خدمات دستگاه قضایی استان کرمانشاه که به مردم ارائه می‌شود قابل تقدیر است.   بیشتربخوانید: برنامه‌های اصلاح معتادان متجاهر باید هدفمند تدوین و اجرا شود آیت الله علماء با تقدیر از خدمات و برنامه‌های ارائه شده توسط دادگستری استان به زندانیان و خانواده‌های آن‌ها اظهار داشت: باید تلاش شود زندان‌ها خلوت و تعداد زندانیان کم شود و در این راستا انصافاً باید از مدیریت خوب و جامع رئیس کل دادگستری، دادستان و دستگاه قضایی استان تقدیر کرد.
امام جمعه کرمانشاه افزود: باید سعی شود همواره رافت اسلامی در جامعه خصوصاً نسبت به زندانیان و خانوده‌های آنان لحاظ شود تا مردم فرق بین حکومت اسلامی با ساید حکومت‌ها را بیشتر درک کنند. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمانشاه برنامه های آموزشی دادگستری استان استان کرمانشاه برنامه ها زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف و مسئولین اداره زندان شهرستان آمل، با اعلام گذشت از سوی اولیای دم، یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل، فرصت زندگی دوباره‌ای یافت.

عباس پوریانی افزود: با توجه به تاکیدات و نگاه ویژه ریاست قوه قضائیه به تحقق مصالحه در پرونده‌های قضائی، با همکاری، همدلی و هم‌افزایی معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان، رئیس حوزه قضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل و مسئولین ذیربط اداره کل زندان‌های مازندران، یک زندانی محکوم به قصاص با اعلام رضایت و گذشت اولیای دم، از دار مجازات رهایی یافته و به آغوش خانواده خود بازگشت.

رئیس کل دادگستری مازندران، حصول صلح و سازش در پرونده‌های قضایی را عملی خداپسندانه و بسیار ضروری توصیف کرد و با بیان اینکه صلح، بخشایش و گذشت، باید در کشور نهادینه شود، افزود: نتایج مثبت این اقدام مهم، بسیار ارزنده بوده و بر کسی، پوشیده نیست.

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان