Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار اجتماعی - طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران ، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش افکارنیوز، امروز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف برای استان‌های گیلان مازندران و گلستان شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی امروز چهارشنبه رعد و برق های شدید و وزش باد‌های شدید برای خراسان شمالی، خراسان رضوی، لرستان، شمال چهار محال وبختیاری، شمال و شرق خوزستان، مرکزی، نیمه غربی اصفهان و سمنان، تهران، شمال ایلام پیش بینی می شود.

تهران امروز در بعضی ساعات رگبار و رعد و برف و وزش باد را دارد. فردا این بارش‌ها پراکنده‌تر است، ولی هوای تهران تا شنبه بارانی خواهد بود.

 هوای تهران پاک است

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۴۴ قرار گرفته و  هوای تهران پاک است. همچنین این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۷۸ قرار داشت و کیفیت هوای تهران قابل قبول بود.

بیشترین دما برای روز جاری ۱۲ درجه و کمترین دما ۵ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است که نسبت به روزهای گذشته با روند کاهشی همراه بوده است.

وضعیت دریای خزر در 20 فروردین

دریای خزر طی ۲۴ ساعت آینده مواج است.

وزش باد شدید و تگرگ و در ارتفاعات بارش برف در پنجشنبه

پنج شنبه نیز با رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید و تگرگ و در ارتفاعات بارش برف در استان‌های کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، شمال ایلام، غرب اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهار محال وبختیاری، کهکیلویه وبویر احمد، شمال بوشهر، شمال غرب فارس و شمال کرمان را خواهیم داشت.

وضعیت جوی آخرین روز هفته جاری

 طی این روز نیز با رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف در شمال استان البرز، تهران و قزوین، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کهکیلویه وبویر احمد، شمال اصفهان، شرق یزد، مرکزی، همدان، سمنان، شمال یزد، جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی رو به رو هستیم.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارش باران رعد و برق هوای تهران هوای تهران بارش باران هواشناسی هوای تهران رعدوبرق وضعیت هوا ارتفاعات بارش برف وزش باد شدید هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان

آفتاب‌‌نیوز :

بابک محمودی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و پیش‌بینی بارش شدید و رگباری باران و وزش باد شدید در مناطقی از ۲۸ استان کشور، گفت: نیرو‌های امدادی و عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در همین راستا در آماده‌باش کامل قرار گرفتند. 

وی درباره دامنه اثر این سامانه بارش گفت: در روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی و استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان فعالیت این سامانه بارشی پیش‌بینی شده است.

محمودی اضافه کرد: همچنین بر اساس پیش‌بینی هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه نیز استان‌های مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند. در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه نیز استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری تحت تاثیر این سامانه خواهند بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تیم‌های امدادی و عملیاتی در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند گفت: امکانات لازم برای پیشگیری یا مقابله با حوادث احتمالی در پی این هشدار در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم نیز باید یکسری از هشدار‌ها را مورد توجه قرار دهند، گفـت: در همین راستا نیز درخواست ما از ساکنان و مسافران این مناطق این است که در تاریخ‌های اعلام شده از اسکان و استقرار در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها و همچنین صعود به ارتفاعات پرهیز کنند. در هنگام وزش باد نیز حتما از قرار گرفتن در لبه پشت‌بام، مجاور درختان فرسوده و تابلو‌های تبلیغاتی و ساختمان‌های نیمه‌ساز پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور
  • رگبار باران و رعد و برق در ۱۵ استان | بارش‌ها در این ۳ استان شدید است