Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیری از راه اندازی کاروان‌های «نسیم انتظار» در سطح استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با همکاری بقاع متبرکه در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسن امیری» امروز (چهارشنبه ۲۰ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: کاروان‌های «نسیم انتظار» با حضور در محله های شهرها و روستاهای استان موجب شادی و نشاط مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان هیچ برنامه ای که حالت تجمعی داشته باشد در بقاع متبرکه استان چهارمحال و بختیاری برگزار نمی شود.

 

وی ابراز کرد: ایجاد شور و نشاط و شادی، مولودی خوانی و سرود از جمله برنامه های کاروان ‌های «نسیم انتظار» در سطح استان چهارمحال و بختیاری است.

 

حجت الاسلام امیری گفت: اعضای کاروان برنامه «نسیم انتظار» را به صورت خودجوش از امامزاده های شهر و روستای خود اجرا می کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: پخش صوت و برنامه‌های ویژه ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) توسط لایو اینستاگرام و گل‌افشانی و نورافشانی از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه استان در روز ولادت امام زمان (عج) است.

 

وی، نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) و مردم، توزیع غذای متبرکه از سوی آستان مقدس امامزادگان بین بیماران و پرسنل درمانی استان و توزیع بسته‌های حمایتی را از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه استان در روز ولادت امام زمان (عج) عنوان کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت امام زمان عج سازمان اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اوقاف و امور خیریه نسیم انتظار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود