Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه کتائب حزب الله عراق تأکید کرد که خواسته ملت عراق، اخراج تروریست‌های آمریکایی است و واشنگتن باید به این خواسته احترام بگذارد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «محمد محیی» سخنگوی «کتائب حزب الله» (گردانهای حزب الله) عراق تأکید کرد که این گردانها و سایر گروههای مقاومت عراق، با تهدیدهای نظامیان تروریست آمریکا مقابله خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محیی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت که قبلا از بخشی از طرحهای آمریکا برای هدف قرار دادن نیروهای عراقی و الحشد الشعبی (بسیج مردمی) پرده برداشتیم.

پایگاه خبری المعلومه به نقل از این مسئول عراقی گزارش داد که نیروهای آمریکایی باید به اراده ملت عراق احترام بگذارند؛ ملتی که مدتهاست خواستار خروج آنان از این کشور است.

وی خاطر نشان کرد، نیروهای آمریکایی نباید صبر گروههای مقاومت عراق را امتحان کنند.

محیی در پایان خاطر نشان کرد: «فرزندان کتائب حزب الله و سایر گروههای مقاومت برای مقابله با هر گونه تهدید نظامی یا بهداشتی، در میدان باقی خواهد ماند».

هشت گروه وابسته به سازمان الحشد الشعبی اخیرا با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کردند (+) که نظامیان تروریست آمریکایی باید از عراق خارج شوند؛ زیرا اشغالگر هستند و هدفی جز هرج و مرج در عراق ندارند.

کتائب حزب الله 14 فروردین ماه جاری با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: «از ماهیت جنایت‌کارانه دولت ترامپ با خبریم و به آنها درباره دست‌داشتن در هرگونه اقدام خصمانه علیه مردم‌ و گروه‌هایمان هشدار می‌دهیم».

گروه کتائب حزب‌الله در ادامه گفت که این گروه بنا بر وظیفه دینی خود می‌جنگد و نه به درخواست طرف‌ها.

پیشتر،‌ منابع عراقی و آمریکایی از احتمال حمله جدید آمریکا علیه مواضع نظامی در عراق در آینده قریب خبر داده و گفتند، آمریکا به هر طریقی تلاش می‌کند بر خلاف خواسته دولت و ملت عراق در این کشور بماند، از همین رو سعی در هدف گرفتن مواضع گروه‌های مقاومت در عراق را دارد که مخالف قاطع اشغالگری آمریکایی‌ها در خاک کشورشان هستند.

کتائب حزب الله همچنین با تاکید بر اینکه مقاومت مانع تحمیل سلطه آمریکا بر عراق و ایجاد هرج و مرج در این کشور شده است، گفت هر گونه نقشه آمریکا را هم نقش بر آب می‌کنیم (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیروهای آمریکایی واشنگتن کتائب حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت