Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان، در متن پیام ابراهیم شریفی چنین آمده است:
نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.
اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت امیدآفرین و نجات بخش آخرین نور امامت و ولایت، حضرت حجه ابن الحسن العسکری، مهدی موعود (ارواحنا له الفداه) در ماه پر برکت رسول مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (صل الله علیه و آله و سلم) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و جمیع منتظران سراسر پهنه گیتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

46

کد خبر 1374204

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند

امام جمعه قم گفت: شهر مقدس قم از نعمت های ارزشمند الهی مانند حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برخوردار است و مردم باید از این نعمت ها شکرگزاری و قدردانی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در مراسم بزرگداشت هزار و هفتاد و دومین سالروز تاسیس بنای مسجد جمکران اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرموده است، هنگامی که طلیعه‌های نعمت به سمت شما سرازیر شد و تدریجا نعمت های الهی به شما روی آورد، نهایت تلاش باید قدر دانستن از نعمت الهی باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهر قم بهره‌مند از نعمت های ارزشمند است، حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با سابقه تاسیس 1072 سال از نعمت های الهی است و به مرکز عظیم ارادتمندان حضرت بقیه الله اعظم تبدیل شده است.

امام جمعه قم افزود: مهم ترین مکانی که مترادف می‌شود با اسم صاحب الزمان، مسجد مقدس جمکران است و باید از این نعمت شکرگزاری کرد و تا پایان ظهور حضرت بقیه الله العظم از این نعمت محافظت کرد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور می‌دانیم و مهم ترین مرتبه از مراحل شکر، شکرگزاری عملی است، در عصر غیبت کبری تمامی مردم باید، فراوان مشغول دعا برای فرج باشند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان گفت: اگر کسی شب قدر را احیا بدارد ، به شب زنده داری بپردازد و خواب را بر خود حرام کند و به ذکر دعا بپردازد گناهان او بخشیده می‌شود و گذشته و آینده او توسط خداوند تضمین می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • چرا شب قدر از هزار ماه با ارزش‌تر است / چه کار کنیم حقیقت لَیلَةُ ٱلقَدرِ را درک کنیم؟
  • آغاز به کار وب‌سایت استغاثه به امام زمان(عج)
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان
  • یک ضیافت در نیمه ماه خدا به برکت کریم اهل بیت