Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: روند رو به رشدی را طی کرده‌ام و آماده بودم که هر کجا که کادر فنی صلاح بداند به میدان بروم. تاریخ انتشار: 09:24 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۶۳۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، امیرحسین زارع عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در خصوص شرایط خود اظهار داشت: از زمانی که در رده‌ی سنی نوجوانان در مسابقات جهانی و آسیایی حضور پیدا کردم همیشه صاحب مدال شده‌ام و در چند سال گذشته نیز روند رو به رشدی را طی کرده‌ام و در حال حاضر نیز هرکجا که کادر فنی صلاح بداند به میدان می‌روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مورد روند پیگیری تمریناتش گفت: با کادر فنی تیم ملی در تماس هستم و برنامه‌های تمرینی را زیر نظر آن‌ها در شهر آمل انجام می‌دهم. تمرینات بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی را در خانه پیگیری می‌کنم و خوشبختانه یک سالن ورزشی را در اختیار من قرار داده‌اند که به صورت انفرادی و با یک حریف تمرینی بتوانم در آن تمرین کنم و با رعایت کردن تمامی نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط تمرینات کشتی را انجام می‌دهم.

دارنده مدال طلای امید‌های جهان در مورد تعویق المپیک گفت: اگر بخواهیم از دید اینکه من جوان هستم و خیلی چیز‌ها باید در کشتی یاد بگیرم و به دست آورم به این مسئله نگاه کنیم، تعویق المپیک به نفع من شد، چون می‌توانم در این یکسال خیلی چیز‌ها به کشتی خودم اضافه کنم، رو به جلو حرکت کنم، تجربه بهتری کسب کنم و آمادگی جسمانی‌ام را بالا ببرم. اما من سال گذشته به عنوان یک کشتی‌گیر ناشناخته توانسم رقبای خوبی را شکست دهم و عملکرد خوبی داشتم و یک ضرب‌المثل ایرانی است که تا تنور داغ است باید نان را چسباند و اگر المپیک توکیو هم به تعویق نمی‌افتاد و کادر فنی به من اعتماد می‌کرد و به این مسابقات اعزام می‌شدم می‌توانستم حرفی برای گفتن داشته باشم و تا مدت باقی مانده خود را به آمادگی لازم نیز برسانم.

زارع در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: این مورد نه تنها برای من، برای همه مردم اتفاق افتاده و باید صبر کرد و با آن کنار بیاییم. مردم آمل رعایت می‌کنند و می‌خواهم که سایر هموطنانم نیز در صورت امکان در خانه بمانند و مسافرت نکنند. ما این همه سال در شمال در خدمت مردم عزیز بودیم و قدم‌شان روی سر ما بود، اما یک امسال را رعایت کنند و به شمال نیایند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم و به روال عادی زندگی باز گردیم.

بیشتر بخوانید: اعلام آخرین تصمیمات در مورد رقابت‌های گزینشی و دیگر مسابقات کشتی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک توکیو ویروس کرونا کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا شکاری وینگر سپاهان در بازی‌های اخیر روی فرم خوبی قرار دارد و در بازی با ذوب آهن نمایش خوبی ارائه کرد و نفوذهای تاثیرگذاری داشت.

شکاری در سه هفته اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده اما هر زمان که در ترکیب حضور داشته روند هجومی خوبی پیش گرفته و سمت چپ این تیم را در فاز هجومی فعال کرده است.

در این مسابقه شکاری در نیمه دوم نفوذهای خوبی انجام داد اما در ارسال پاس‌های آخر تمرکز کافی را نداشت، شاید اگر سپاهانی ها شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند و با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند او یکی از مهره های تاثیرگذار در مسیر قهرمانی این تیم بود و می‌توانست در کنار دیگر بازیکنان هجومی این تیم تاثیرگذارتر باشد.

شکاری در نیم فصل دوم لیگ برتر فرصت‌های بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرده و دو گل هم برای این تیم به ثمر رسانده، او با ادامه روند خوب خود در ادامه فصل می‌تواند به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شود که در تک مسابقات جام حذفی نقش کلیدی داشته باشد.

سپاهان با حضور رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در سمت راست حملات خوبی شکل می‌دهد و با توجه به نفوذهای کمتر زکی‌پور از سمت چپ او مسئولیت بیشتری برای خلق موقعیت از جناحین دارد و به خوبی در این پست ایفای نقش می‌کند.

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک