Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر گفت: در پی انتشار فیلم حلق آویز کردن یک قلاده سگ و انتساب آن به یکی از روستا‌های شهرستان فریدونشهر موضوع با حساسیتی ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونشهر قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سرهنگ حمزه یبلویی اظهار کرد: سرانجام با بکارگیری یک سری کار‌های پلیسی و اطلاعاتی هر ۲ نفر که اهل و ساکن یکی از روستا‌های شهرستان بودند و یک قلاده سگ را حلق آویز و فیلم گرفته بودند در یک عملیات ضربتی طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر گفت: برای متهمان دستگیر شده به اتهام مشارکت در تشویش اذهان عمومی و ترویج خشونت در فضای مجازی پرونده تشکیل و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان حوادث حیوان آزاری شهرستان فریدونشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی بعد از ظهر پنچ شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حین اجرای طرح نور و همزمان با اقدامات ایجابی، ۷ نفر از اعضای یک باند که در قالب مدلینگ، آرایشگری و فروش آنلاین البسه زنانه، اقدام به تولید و انتشار محتوای مبتذل در فضای مجازی می‌کردند توسط پلیس فتا استان شناسایی و با هماهنگی قضائی در شهرستان بوشهر و بر حسب وضعیت جرم ارتکابی، احضار یا دستگیر و پس از انجام تحقیقات به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: سر دسته این باند که خانمی جوان بوده با الگوگیری از برخی صفحات آرایشگران فعال اینستاگرامی، به عنوان مدل با سه آرایشگر همکاری می کرده و خود نیز در یکی از آرایشگاه‌ها مشغول به کار و همزمان مدل فروشگاه آنلاین البسه زنانه تحت مدیریت خودش نیز بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: چهار نفر خانم جوان دیگر به عنوان همکار در تولید محتوای مبتذل و ۲ نفر دیگر نیز به عنوان عکاس با لیدر این باند مجرمانه با هدف جذب دنبال کننده و افزایش درآمد کاذب، مشارکت می‌کردند و تعداد ۸ صفحه اینستاگرامی با ده‌ها هزار دنبال کننده را مدیریت و بستر انتشار محتواهای خود قرار داده که این افراد پس از اخذ مجوز قضائی و با توقیف تجهیزات دیجیتال مورد استفاده در اقدامات مجرمانه مذکور و حذف تمامی محتواهای مجرمانه از تارنماهای در اختیار، به مراجع ذیصلاح قضائی جهت سیر مراحل نهایی قانونی معرفی شدند.

سردار سوسنی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی، کانون خانواده‌ها را هدف گذاری کرده و والدین باید نظارت بیشتری بر فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی داشته باشند،

وی تاکید کرد: پلیس در راستای انجام وظایف قانونی و با احترام به درخواست و دغدغه مردم، با باندها و شبکه‌های سازمان یافته مجرمانه ناهنجاریهای اخلاقی و مروجین ابتذال در فضای مجازی به صورت قاطعانه و قانونی مقابله خواهد کرد.

کد خبر 6082044

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر